Ny tandlæge i kbh

  • Hej Tweak. :)
    jeg står og overvejer at skifte tandlæge, da min nuværende er ret dyr og jeg ikke helt er tilfreds med sidste behandling.
    Jeg har kigget på SPAM de har flere klinikker i kbh området og til meget lave priser 475 kr for eftersyn, tandrensning og evt røntgen.
    Nogen som kender et sted hvor der er endu billigere? eller nogen som dårlig erfaring med godtsmil?


    på forhånd tak


    mvh Casper Lund Andersen

  • Jeg har kigget på Godtsmil de har flere klinikker i kbh området og til meget lave priser 475 kr for eftersyn, tandrensning og evt røntgen.


    Priserne på eftersyn, tandrensning og røntgen er centralt fastsat, så det koster det samme hos enhver tandlæge. Så jeg vil ikke sige de 475 kroner er billigt, det er det samme man betaler uanset hvor man går hen (inden for rigets grænser).


    Der hvor priserne varierer er på de mere omfattende ting. Fyldninger, rodbehandlinger, kroner, implantater, tandretning etc.

  • Vil godt advare mod http://www.dentinclinic.dk/


    Var derinde for at få lavet et eftersyn og fik afvide af den polske tandlæge, at jeg havde adskellige huller i tænderne. Det undrede jeg mig over og tog ned til den lokale tandlæge, hvor jeg fik afvide, at jeg kun havde 2 huller.


    Det blev alt i alt med tandrensning ca. 1700 kr. Inde hos http://www.dentinclinic.dk/ fik jeg et overslag og de ville have næsten 4500 kr.!

    Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

  • ShoutingSeeker det er self og fint nok, Men hvem siger at den anden tandlæge ikke tager fejl?

    Så du tror ikke hende min lokale tandlæge ville sige, hvis og såfremt jeg har mange flere huller i tænderne? Hvis jeg havde de mange flere huller ville min lokale tandlæge selvfølgelig have sagt det og dermed ville hun tjene flere penge på at lave dem. Så det er et lidt underligt spørgsmål, du stiller. :-)

    Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

  • Jeg var lidt træt af min tandlæges priser, og ville prøve Godt smil (Nørreport) med nogen tandsmerter. Godt smil tilbød at fjerne en flækket tand for 2.000 kr. Jeg undrede mig over det runde beløb, og gik tilbage til min gamle tandlæge, som fjernede tanden for 525 kr. (begge beløb excl. bedøvelse). Godt smil har sikkert nogen gode listepriser, men min erfaring er, at deres tilbud ikke er gode :-(

  • Fik opereret en flækket kindtand ud for 1680 kr incl alt af super sød tandlæge hos Godt Smil Frederiksberg i torsdags.
    Eneste minus er at jeg har haft godt undt i kæben i den forgangne uge.
    :thumbup: