Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 3. september 2014, 12:44

Hej Allesammen

Jeg vil gerne høre om man specifikt kan forsikre konsoller og spil, jeg har nemlig min søn som skal frem og tilbage til klubben et par gange om ugen med sin Playstation 3, og vil høre om der er nogle muligheder for at forsikre det, jeg har kigget lidt på forsikring , men kan ikke rigtig finde rundt, nogle der har lidt erfaring med det ??

MVH

Mette

2

onsdag, 3. september 2014, 13:41

Det er vel dækket af en indboforsikring?

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

3

onsdag, 3. september 2014, 14:00

Citeret

Det er vel dækket af en indboforsikring?

Mener nu ellers det hedder elektronik forsikring.

Intel I7 4790K 4Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Gigabyte 780 Windforce OC // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

4

onsdag, 3. september 2014, 14:06

hvis det er tyveri er det indboforsikringen

hvis der er andre der ødelægger det, et det deres forsikring

5

onsdag, 3. september 2014, 19:53

hvis det er tyveri er det indboforsikringen

hvis der er andre der ødelægger det, et det deres forsikring

Og hvis man selv ødelægger den (på vej der til eller fra) (pakke ud og pakker op og sætter op osv), så er det din egen indboforsikring. Personligt har vi en udvidet elektronik forsikring, som vi giver 300kr for om året, og så dækker det fabrikationsfejl op til 4 år (dvs. 2 år mere end din reklamationsret og garanti). Samt at den udviddet indboforsikring også har "Pludselig skade" dvs. mod uheld som fx hvis man taber TV'et hvis man flytter det osv.

6

onsdag, 3. september 2014, 21:57

En Playstation 3? Det kan da næsten ikke betale sig at forsikre den længere kan det? De koster en tusse fra ny af nutildags. Din præmie må da æde det op :/

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.