Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Nu blev det vidst min tur til at lave en lame-ass poll, men jeg kunne egentligt godt tænke mig at vide om i bryder jer om Dr. Pepper (Ny sodavand der har været på markedet i mange år, men først lige er blevet lanceret i Danmark).
Jeg har selv købt den et par gange og er faktisk blevet ret hooked på den *kigger på sin 2 liters fra grønthandleren*
Well, nu er Dr. Pepper jo ikke en cola - den ligner bare en cola
Første gang én af mine kammerater fik mig til at smage på skidtet, stod jeg længe med et kikset ansigtsudtryk, mens jeg prøvede at skjule min væmmelse. Syntes dengang at det smagte af helvede til.
Men efter et par flasker, synes jeg faktisk det smager helt godt - og drikker det da ind i mellem.
Udover at smage ligesom sæbe er Dr. pepper næsten lige så gammel som Coca-Cola. Faktisk var der et tidspunkt, hvor det så ud som om at Dr. Pepper ville løbe af med sejren og blive verdens største læskedrik - det gik dog som man ved heldigvis anderledes
Har ikke smagt det. Og som folk omtaler det, er det vist osse godt det samme.
Holder mig til Pepsi, det ved jeg hvad er.
DH, undskyld jeg lige bruger din poll - men nu hvor vi er ved underlige drikke, er der så nogen der har smagt Virgin Cola? Det er f*ndme noget at det værste pis der findes. :dots:
Heeeh, har godtnok ikke lige en indvandrerkiosk i nærheden, så har desværre ikke smagt det Men Virgin cola... FØJ siger jeg bare , det er da den værste gang pis jeg har smagt.. De har sq ikke haft held med opskriften..
Oprindeligt indlæg af mulvad
Udover at smage ligesom sæbe er Dr. pepper næsten lige så gammel som Coca-Cola. Faktisk var der et tidspunkt, hvor det så ud som om at Dr. Pepper ville løbe af med sejren og blive verdens største læskedrik - det gik dog som man ved heldigvis anderledes
/Henrik
- Dr. Pepper er faktisk 1 år ældre end Coca cola, men det sir' vi ikke til nogen
Jeg har endnu ikke smagt Dr Pepper og ved derfor ikke noget om smagen, dog ved jeg at det intet har med cola at gøre, så hvorfor i hele tiden blander dem sammen, fatter jeg ikke :]
Tja... så længe at der findes bedre alternativer end Dr. Pepper, så sværger jeg godt nok til Coca-Cola, som total yndlings drik -Men siden at man nede ved grænsen har kunnet købe 3 x Pepsi for 100kr, så har jeg altid haft et par kasser af Pepsi stående...