Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 21. marts 2004, 21:43

hmm.. jeg skal have moddet min maskine her i den nærmeste fremtid.. og står derfor og mangler en dremel.. men jeg har ikke råd til en original... og jeg har hørt om folk der har købt en look a like til omtrent 200 kr.- hvor har i købt disse??

mvh sandman

2

søndag, 21. marts 2004, 21:43

Bauhaus ... PowerCraft ... :clap:

Dremmel go home ... :boxed:

3

søndag, 21. marts 2004, 21:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Nemlig. Medmindre man har kabinetsider liggende på samlebåndet, og skærer blowholes og vinduer ud 24/7, er der absolut ingen grund til at betale overpris for en Dremel. Herregud, den kan jo ingenting specielt - det er bare en minature-vinkelsliber. Jeg tvivler faktisk på, at der overhovedet er en kvalitetsforskel. Skulle lige være skiverne, men det er ikke noget problem.

4

søndag, 21. marts 2004, 21:52

jeg købte min i rema1000 den virker sku meget fint. den kan dog godt finde på at svinge lidt i omdrejnongerne til tider. men det er ikke noget der gør noget. og det er kun når den kører på max

5

mandag, 22. marts 2004, 07:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque

Citeret

Nemlig. Medmindre man har kabinetsider liggende på samlebåndet, og skærer blowholes og vinduer ud 24/7, er der absolut ingen grund til at betale overpris for en Dremel. Herregud, den kan jo ingenting specielt - det er bare en minature-vinkelsliber. Jeg tvivler faktisk på, at der overhovedet er en kvalitetsforskel. Skulle lige være skiverne, men det er ikke noget problem.

Købte også en Powercraft men købte så til gengæld Dremel skiver dertil.Funker fint,den førse lavede mange huller, inden den brændte sammen ved lidt for voldsomt brug :)

6

mandag, 22. marts 2004, 08:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af sam

Citeret

Citeret

Købte også en Powercraft men købte så til gengæld Dremel skiver dertil.Funker fint,den førse lavede mange huller, inden den brændte sammen ved lidt for voldsomt brug :)

Så er det bare ind i bauhaus igen de har 5 års garanti på deres boremaskiner (og den slags værktøjen) mener jeg

det jeg fik at vide da jeg var inde og købe en powercraft sømpistol

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

7

mandag, 22. marts 2004, 14:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk

Citeret

Oprindeligt indlæg af sam

Citeret

Citeret

Så er det bare ind i bauhaus igen de har 5 års garanti på deres boremaskiner (og den slags værktøjen) mener jeg

det jeg fik at vide da jeg var inde og købe en powercraft sømpistol

Jow,men gad ikke bøvlet at finde lvittereing osv.Købte en ny til 179,- Så kan den holde 2-3 år igen

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.