Waterheads lukket?

  • Jep, lukket p.g.af for lav omsætning.


    Efter den sidste handel med Waterheads.dk, kan jeg kun sige, at jeg er yderst tilfreds med, at de er lukket.
    Fulde af løgn er lige hvad de er, sådan en flok svindlere. X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jep, lukket p.g.af for lav omsætning.


    Efter den sidste handel med Waterheads.dk, kan jeg kun sige, at jeg er yderst tilfreds med, at de er lukket.
    Fulde af løgn er lige hvad de er, sådan en flok svindlere. X(


    Hvad er der sket?

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • -->Alaza
    Yep. Er det samme problem jeg evt. ville få, hvis mit spritnye kamera futtede af. Det ville i så fald være Fuji film dk jeg skulle have fat i.


    -->Axel
    Jeg købte et Fuji Finepix S7000 af Waterheads i forbindelse med deres ophørsudsalg.
    Det var stort og flot angivet, at der fulgte 2 stk. 256 mb Compact Flash kort med og pokker mig om ikke han kommer slæbende med 2 stk. på 128 mb, selv om der endda er angivet på kvitteringen, at de er på 256 mb. Handle ham ned i pris var heller ikke muligt, for den pris jeg skulle give for det kamera var indkøbspris, påstod han i hvert fald. :]
    De havde 1 CF kort på 128 mb på lager og det måtte jeg få, som kompensation. Han ville persoligt smide det i mine svigerforældres postkasse. Det har jeg ikke set skyggen af. X(

  • Jeg har snakket en del med Søren per ICQ, og nej, det virker ikke som om han hverken har lyst eller til tider evner til at kunne køre en forretning.. de var vidst også kun 3-5 mand om det.


    I sommers købte jeg min nuværende maskine, og en del af udstyret blev købt hos WH. Jeg købte 2x opsætningen, da jeg og en ven skulle ud og investere i ens hardware. Dette betød selvfølgelig 4x PC3500 256MB moduler.. der kom 2. Dagen efter modtager jeg dog de sidste 2 uden beregning med posten, så på den måde var det selvfølgelig ikke til at klage over, men det er bare ikke godt nok, at der mangler halvdelen af en vare.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Jeg har snakket en del med Søren per ICQ, og nej, det virker ikke som om han hverken har lyst eller til tider evner til at kunne køre en forretning.. de var vidst også kun 3-5 mand om det.


    I sommers købte jeg min nuværende maskine, og en del af udstyret blev købt hos WH. Jeg købte 2x opsætningen, da jeg og en ven skulle ud og investere i ens hardware. Dette betød selvfølgelig 4x PC3500 256MB moduler.. der kom 2. Dagen efter modtager jeg dog de sidste 2 uden beregning med posten, så på den måde var det selvfølgelig ikke til at klage over, men det er bare ikke godt nok, at der mangler halvdelen af en vare.


    Går ud fra at ham Søren, er ham den unge jeg handlede med. Han underskrev i hvert fald kvitteringen med SH, såvidt jeg kunne læse.
    Du fik da i det mindste hvad du betalte for.
    Da jeg gjorde opmærksom på, at de CF kort kun var på 128 mb, grinede han bare og sagde: "Det havde jeg ikke engang lagt mærke til". Woow et imponerende eksempel på et lysende finansgeni. :]
    Jeg må tilstå, at jeg selv grinede, da jeg så firmabilen, som for øvrigt også var til salg. Det var en scooter... :))
    Jeg må vel have fat i telefonen og give ham en omgang. Jeg har 3 vidner på den handel der, så jeg vil sgu have det 128 mb CF kort. :evil:

  • Ja, selvfølgelig skal du have det.. eller bare nogle penge.


    Edit:


    Jeg fandt lige en log med ham. Han hedder btw. Søren Christensen. På det tidspunkt var han ikke en gang klar over, at købeloven sagde, at ved reperation eller ombytning, er det på intet tidspunkt køber, som skal betale fragt af varen - nogen af vejene.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Ja, selvfølgelig skal du have det.. eller bare nogle penge.


    Edit:


    Jeg fandt lige en log med ham. Han hedder btw. Søren Christensen. På det tidspunkt var han ikke en gang klar over, at købeloven sagde, at ved reperation eller ombytning, er det på intet tidspunkt køber, som skal betale fragt af varen - nogen af vejene.


    Penge skal jeg i hvert fald ikke have nogle af, for indkøbsprisen på et CF kort er latterligt lavt, i forhold til hvad de sælger dem for. 8o
    Jeg har desværre lovet, ikke at oplyse prisen. ;)


    Tja han er jo heller ikke ret gammel.
    Der er ikke noget at sige til, at forsendelsespriserne er temmelig dyre over det hele. Han fortalte, at der var rigtig mange, som bestilte noget pr. efterkrav, som ikke betalte det og at det derfor blev sendt tilbage. Det er jo penge ud af vinduet for et firma og et eller andet sted, skal de jo hentes ind igen. ;)