Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 20. marts 2004, 20:20

jeg har et problem med et netværk computer et står som den med internet i og 2 andre computere er sat sammen med computer 1 og computer 1 bliver sat til at dele forbindelsesn sådan at de 2 andre kan komme på men efter computer 1 er blevet genstartet så virker nettet ikke på de andre computere men virker fint på computer 1 er der nogen der ved hvad problemet er?? har prøvet ALT

2

lørdag, 20. marts 2004, 20:35

Hvorfor ikke bruge en Switch istedet for at bruge computer-1 com Gateway ??... Så kan de andre computere være på nettet selvom COM-1 ikke er tændt ...

Bare et forslag ...

3

lørdag, 20. marts 2004, 21:03

Grillrotten, fx. hvis han kun har 1 eller 2 ip :)
Har du sat din computer 1 til at have en fast ip på LAN siden ? Altså fx. 192.168.0.1 , kunne måske være så'n noget at den skifter ip, og så funker det ikke. Kan du pinge pc 1 fra de andre computere når internettet ikke duer ? Hm ved ikke lige hvad ellers :rolleyes:

4

søndag, 21. marts 2004, 00:49

jeg kan godt se de andre computere på netværket også computer 1 men jeg kan ikke få forbindelse til nettet og hver gang jeg får det så hvis computer 1 installere noget eller genstarter så ryger forbindelsen igen og inden computer 1 blev formateret virkede det fint sådan der

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.