Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 23. april 2014, 13:49

Hej Tweaks!

Nogle af mine venner skal snart op til eksamen i Teknologi, hvor de har valgt at arbejde med madrester..

Derfor har de valgt at lave et spørgeskema, som jeg hjælper med at dele ud, så jeg håber at I har lyst til at bruge den meget korte tid, det nu tager at besvare på skemaet!

https://www.surveymonkey.com/s/67SH5QT

På forhånd.. tak! :D

2

onsdag, 23. april 2014, 13:56

Vi smider typisk kun gammelt brød når det bliver for gammelt - Og typisk fordi at vi køber det på sidste salgsdato billigt alligevel. Grøntsager modner også lidt tilfældigt, så der ryger også en tomat eller to ud igen. :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "HerrMansen" (23.04.2014, 17:44)

3

onsdag, 23. april 2014, 18:57

Done ;)

CPU: i5-6600k @ 4.0GHz
GPU: GTX 1060 6GB
RAM: 16GB DDR4 HyperX
MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
SSD: Samsung 750 Evo 500GB
Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

4

onsdag, 23. april 2014, 19:53

Det er hermed gjort ;-) Jeg har den holdning, at jeg hellere vil revne end levne mad, så der bliver stort set ikke smidt mad ud herfra. Det nænner jeg nærmest ikke at gøre :-P
Men det hænder selvfølgelig, at en pakke pålæg når at blive for gammel og bliver smidt ud. Dog sker det oftest, at jeg opdager det i tide, så kattene i det mindste kan få lov til at spise det.

TWEAK.DK :rules:

5

onsdag, 23. april 2014, 20:58

Besvaret :)

6

torsdag, 24. april 2014, 07:49

Hvor mange gange om ugen der smides mad ud er vel ikke et særligt retvisende spørgsmål, da de ikke rigtigt siger noget om mængden.

Ja, der ryger da lidt ud hver dag hvis der er en anelse i overskud fra aftensmaden som ikke er nok til en madpakke eller lignende. Mængden der smides ud er dog meget lille og der ryger stort set aldrig ubrugte madvarer ud.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

7

torsdag, 24. april 2014, 12:10

Done

Her i huset smider vi næsten ikke mad ud, det vi ikke selv kan spise, det får vores dyr, som en ekstra snack.

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

8

torsdag, 24. april 2014, 14:02

Done. Smider praktisk talt ikke mad ud, da jeg aldrig køber og/eller laver mere end jeg skal bruge. Og skulle jeg have en pakke pålæg stående, der er ved at nå sidste salgsdato og jeg ved jeg ikke får den spist, så ryger det i fryseren :-) Længe leve SU!

Anmelder og skærmtrold hos

www.tweak.dk

9

fredag, 25. april 2014, 09:08

Har svaret 1 gang i ugen..

Dette er nok nærmere 1 gang hver 14. dag, vi har sjællent mad i køleskabet som ikke bliver for gammelt.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.