Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 22. april 2014, 12:14

Jeg er simpelthen nødt til at skrive det et eller andet sted...

Jeg har altid kørt med onboard lyd og været godt tilfreds. Nu har jeg så anskaffet mig et eksternt lydkort, nemlig Creative Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 Pro USB (http://us.store.creative.com/Creative-So…/B0044DEDCA.htm) og ja, jeg ved godt at USB lydkort aldrig bliver helt så godt som PCI-E kort, og at det, jeg har anskaffet mig, ikke er top-of-the-line, men for pokker, hvor er der kæmpestor forskel i lyden!

Undskyld mig, mens jeg samler min kæbe op...

2

tirsdag, 22. april 2014, 14:50

Et godt eksternt lydkort vil være bedre (ja BEDRE) end et internt. Jo længere væk fra al støjen inde i kabinettet, jo bedre.

3

tirsdag, 22. april 2014, 15:15

Hmm, troede sgu ikke det forholdt sig sådan. Det er mit første dedikerede lydkort, så jeg har ingen forstand på det, men en fed oplevelse - det er det :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.