Shopman holder mig for nar!!

  • Hej


    Dette er en lille agressions-/hjælp-mig tråd om hvor svært det kan være at købe et kamera!!


    29. Januar bestiller jeg et Sony Cybershot DSC-P12 hos shopman.dk


    Jeg modtager en mail fra dem med et overførselsgebyr på 292 kr (shopman formidler handel med tyske virksomheder og kan på den måde sælge billigere).


    Efter længe venten modtager jeg en mail om at gebyret er indbetalt og at jeg skal indbetale 3126 kr på en bestemt konto.


    23. Februar får jeg en bekræftelse på at pengene er indbetalt.


    Vi har nu den 20. marts og selvom jeg har intet set til mit kamera. Jeg har utallige gange bedt om at få at vide hvornår de bare tror jeg kan regne med at have det i hænde, men de bliver bare ved med at svare med at de har kontaktet forhandleren og de vender tilbage så snart de har svar.


    Jeg står og skal til Italien næste uge igen (tirsdag 30. april) og vil jo MEGET gerne have mit kamera med der. Hvad er mit næste træk???


  • Det er self. ærgeligt, når sådan noget sker, men bestemt ikke noget nyt, når vi snakker om Shopman, det eneste Shopman gør, er at ringe/maile rundt til Tyske online foretninger og bestiller det du gerne vil have, og så tager de ovenikøbet penge for det, du kunne selv gøre det, og sparet de penge, jeg har set og hørt om mange der har ventet i ugevis på deres sager som de har bestilt igennem ShopMan, for at sige det kort, det er et lortefirma, som snyder folk, jeg syns du skal finde deres TLF. nr og deres adresse, vil de ikke snakke med dig i tlf. så tag hen til dem, og gør hvad der nu skal gøres...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Ja de tog de godt 300 kr i gebyr, som jeg ikke kan få tilbage siger de. Har prøvet at ringe til dem, man får man en besked om at deres telefonsvarer er fyldt (ikke det bedste tegn :rolleyes: )


    Har bestemt ikke tid til at opsøge dem selv da jeg pt går på højskole


    ja og sjovt nok anbefalede Henrik "forbrugerekspert" Dahl Shopman for et godt stykke tid siden


    GAH :chain: