Sådan undgår du at NSA kigger med

  • Snedigt. Det kan være papirpost kommer på mode igen :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Det er vist den eneste ting som er tilbage. Alt kryptering er der backdoor i. VPN virker hellere ikke. Enten bliver de taget ned af USA hvis de ikke sammenarbejde og udleverer logge data, samt navn og adresse. Hvis de ikke logger, så hopper de bare ind på din linje mellem vpn og dig.


    Der skal virkelig gøres noget ved det her. Intet menneske burde sidde med så meget magt.


    Sendt fra min SM-N9005

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Jamen dog, sikke en flot nation de har.... de har bare været liiidt for hurtige til at bygge den op og glemt de basale ting... først og fremmest at de er et oligarki, ikke et demokrati....


    Jeg forudser en borgerkrig nummer to inden for kort tid hvis Snowden bliver ved som han har gjort... måske endda revolution taget i betragtning hvor meget amerikanerne er blevet sporet og trådt på. Denne gang er det ikke Nord vs Syd, men Elite vs Folk... og med atombomber som jokere.


    Alt i alt har jeg siddet og gnedet i hænderne siden Snowden kom frem og rev USAs fine facade i smadder... :D


    Med Putins fyldte ærme og Krim til at krydre det hele kan vi godt se frem til en heftig boksekamp i medierne og verden de næste par år.


    Til os andre er der forresten IPoAC.... :rolleyes:
    Tænk at få sin næste WoW patch den vej :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().