Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 20. marts 2004, 11:50

Hvorfor kan jeg ikke det?

Begrund dit svar?

EDIT: Føler du dig krænket???

MacBook Air - i7 powered ITX build

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Jacob Hansen" (20.03.2004, 11:57)

22

lørdag, 20. marts 2004, 13:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af JacobHansen
Hvorfor kan jeg ikke det?

Begrund dit svar?

EDIT: Føler du dig krænket???

Fordi man har 100gb data eller derover så er der med garanti warez på disken? Er da noget latterligt noget at fyre af. Sådan hænger det da ikke sammen :rolleyes:

Og nææh - føler mig ikke krænket overhovedet. Har jeg ingen grund til.

23

lørdag, 20. marts 2004, 14:16

Citeret

Man kan jo også se det på denne her måde :

Hvis du har over 100 gb plads på din computer, så "betyder" det at du har "WareZ"..

Med mindre man er blevet optaget på filmskolen og redigere filmene derhjemme :)

Ja, "betyder", det betyder at du i de fleste tilfælde har noget software der ligger under betegnelsen som værende Warez.

24

lørdag, 20. marts 2004, 14:23

Citeret

Ja, "betyder", det betyder at du i de fleste tilfælde har noget software der ligger under betegnelsen som værende Warez.

HeHe... Vil nu nok nærmere lave det om til hvis du tjener under 1.000.000 om året, så er der en god chance for at du i det mindste har ihvertfald én MP3 liggende som du ikke må.

Man kan ikke sige at fordi man har 100 GB HDD istedet for måske 80 GB at man så har warez liggende .... og ham på 80 GB HDD ikke har ...

Ham der har 100 GB behøver jo heller ikke have mere end ham der kun har 40 GB ... ;)

Men forstår godt hvor du vil hen af ..

25

lørdag, 20. marts 2004, 22:44

Det er nemt at forstå at pirat kopierien er så udbredt! Fx hvis man har fået ny comp ind af døren, og man kommer hjem fra arbejde og får den samlet. Venter man så til dagen efter, og køber en original WinXP til 1200 kr., eller smutter man over til naboen får kopieret, for at spare ventetiden og de "små" 1200 kr.!?

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

26

lørdag, 20. marts 2004, 23:09

Ja, jeg skulle måske have formuleret mig lidt bedre.

But that´s life :)

27

lørdag, 20. marts 2004, 23:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Seburo
"Kender jeg ikke noget til" ;)

Har også tænkt på at folk kopierer/DLer musik osv. fordi de ikke gider gå ned og købe det? Men hvis man nu sidder kl. lort om natten og bare skal høre det sidste nye nr. med Britney Spears, så er det vel lettere at DL det ikke?

Der vel forhåbentlig ikke nogen her inde, der kan komme i den situation (altså med Fr. Spears) :] :evil: :camp:

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple PCI-e SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSUBX / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD) / Sony A7 Mk II

28

lørdag, 20. marts 2004, 23:55

Citeret

Der vel forhåbentlig ikke nogen her inde, der kan komme i den situation (altså med Fr. Spears)
:cheers: Fedt svar!

29

søndag, 21. marts 2004, 00:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick

Citeret

Har også tænkt på at folk kopierer/DLer musik osv. fordi de ikke gider gå ned og købe det? Men hvis man nu sidder kl. lort om natten og bare skal høre det sidste nye nr. med Britney Spears, så er det vel lettere at DL det ikke?

Der vel forhåbentlig ikke nogen her inde, der kan komme i den situation (altså med Fr. Spears) :] :evil: :camp:

Joh da... Du har måske ikke det nummer (Video) med hende hvor hun laver Pamala Anderson-metoden med en fyr ? :T .... :crazyeyes:

30

søndag, 21. marts 2004, 00:13

Hvad hedder det......? :O :]

31

søndag, 21. marts 2004, 00:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Har hørt noget med det er noget med 10kr per nummer og vis man har hellere cdén bliver det 30kr oveni ;) og 200kr per film :)

jep, og det er noget værre pladder.! een gang for alle, en af mine kammerater havde projekt om APG og snakkede med en af dem i fonen. De udmåler straf efter om de har tydelige beviser på at du har tjent penge på pirat kopiering. og om hvor gammel du er, om du er under uddandelse, eller om de kan se at det er noget man har delt med mange over nettet. der er mange faktorer der spiller ind.
og så laver de normalt de der 25k, 50k, 100k osv som bøder, har aldrig set en der fik 134.423,50 kr i bøde pga at han havde et bestemt antal film og mp3's!

:clap: :)) haha

32

søndag, 21. marts 2004, 00:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ
jep, og det er noget værre pladder.! een gang for alle, en af mine kammerater havde projekt om APG og snakkede med en af dem i fonen. De udmåler straf efter om de har tydelige beviser på at du har tjent penge på pirat kopiering. og om hvor gammel du er, om du er under uddandelse, eller om de kan se at det er noget man har delt med mange over nettet. der er mange faktorer der spiller ind.
og så laver de normalt de der 25k, 50k, 100k osv som bøder, har aldrig set en der fik 134.423,50 kr i bøde pga at han havde et bestemt antal film og mp3's!

Så det er AGP der bestemmer bøden ? Javel ja... :))

33

søndag, 21. marts 2004, 03:13

Jeg vil også lige komme med min mening her....

jeg tror at ca 90% af alle der har en computer her i danmark (med internet adgang) har eller har haft Warez.... (incl. mig selv).

Og det der med at hvis man har over 100Gb data på sin comp så er der med garanti warez.... :lame:

Jeg syntes at det ville være en fed ide med at ligge diverse ting ud på nettet så folk kunne købe det, og jeg kan også godt forstå at det er totalt fedt at kunne spille UT2004 4 timer efter det er frigivet..

men helt ærligt... kan vi stoppe warez ?? jeg tror det ikke....

det var vist alt :P (hehe) :dots:

MacBook Pro 15,4"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "CoolCashCarl" (21.03.2004, 03:13)

34

søndag, 21. marts 2004, 10:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick

Citeret

Joh da... Du har måske ikke det nummer (Video) med hende hvor hun laver Pamala Anderson-metoden med en fyr ? :T .... :crazyeyes:

No chance :D :D

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple PCI-e SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSUBX / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD) / Sony A7 Mk II

35

søndag, 21. marts 2004, 12:49

ka sq godt forstå hvorfor nogle folk ikke har råd til et styresystem.. synes at det er for klamt at microsoft har den slags monopol de har... (3.400 kr for win xp pro) der er jo ingen der kan/vil bruge andet da alle sw producenterne jo producerer deres produkter til windows.. den dag producenterne begynder at lave linux kompatible programmer.. bliver bill gates sat på gaden...

36

søndag, 21. marts 2004, 19:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
ka sq godt forstå hvorfor nogle folk ikke har råd til et styresystem.. synes at det er for klamt at microsoft har den slags monopol de har... (3.400 kr for win xp pro) der er jo ingen der kan/vil bruge andet da alle sw producenterne jo producerer deres produkter til windows.. den dag producenterne begynder at lave linux kompatible programmer.. bliver bill gates sat på gaden...

3400kr???????? ;) JA så er der flere end MS der tager nummeren på dig :)

38

søndag, 21. marts 2004, 20:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Lasse

Citeret

3400kr???????? ;) JA så er der flere end MS der tager nummeren på dig :)

*G* Og de tager hele nummeren. Fed fortjeneste ... omkring 2100 kr vil jeg mene.

39

søndag, 21. marts 2004, 21:39

i fona aabenraa koster et xp pro 3400 kr.- men 2100 kr. synes jeg stadig er i overkanten... jeg tror at folk ville holde op hvis hom kostede 1k og pro 1.5k nok ikke de fleste men mange ville da...

40

søndag, 21. marts 2004, 21:48

Citeret

i fona aabenraa koster et xp pro 3400 kr.- men 2100 kr. synes jeg stadig er i overkanten... jeg tror at folk ville holde op hvis hom kostede 1k og pro 1.5k nok ikke de fleste men mange ville da...

Tja... Man kan købe Windows XP HOME OEM til 850 og Windows XP PRO OEM til 1300 kr hvis det er... :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.