Smiler SKATTE far til Jer i år

  • Tiden er kommet til man igen kan se, om man har overskydende skat til udbetaling. Gu' er det ens egne penge, men det gør det ikke mindre sjovt at få skat tilbage.


    Så hvem har tjekket, og hvad skal pengene evt bruges til :-)

  • Jeg kan heller ikke se noget endnu, og den beregner der er tilgængelig pt er ikke nødvendigvis særlig korrekt, da der stadigt kan mangle oplysninger.


    /ask

  • Kan heller ikke se min endnu. Men regner kraftigt med at få penge tilbage... Så det blir lækkert.

    Asus Maximus VIII Z170
    Intel Skylake 6700K
    Nepton 140XL
    Evga Titan X Superclocked
    HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
    Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
    Western digital 1TB
    Corsair CX 750W

  • er jeg en af de eneste der ikke kan se den slags endnu ??+ de siger at det først er tilgængeligt den 10'ende ??


    Fra i går kan man selv beregne med forudfyldte felter. Fra den tiende kan man se deres officielle beregning. 4. april får man evt. overskydende skat udbetalt.


    Står selv til at få 2800 udbetalt, mest pga. håndværkerfradraget.

  • Foreløbig siger den cirka 10k retur :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • For mig siger den 0 kr. Mærkelig nok :whistling:

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • den er jo først tilgængelig fra den 10'ende og der er den alligevel ikke real, der kan ske mange ændringer inden man når at få dem udbetalt, så tag det nu roligt :)

  • den er jo først tilgængelig fra den 10'ende og der er den alligevel ikke real, der kan ske mange ændringer inden man når at få dem udbetalt, så tag det nu roligt :)


    Man kan beregne med forudfyldte felter allerede, og på mandag kommer den officielle årsopgørelse.

  • Quote


    Man kan beregne med forudfyldte felter allerede, og på mandag kommer den officielle årsopgørelse.


    Min var så forudfyldt med 0er i alle felter... Det bliver lidt spændende (hvis man kan kalde det det) at se hvor meget der er galt i løbet af weekenden når der åbnes for den rigtige opgørelse.

  • Har ikke travlt, så venter med at tjekke til om en uges tid, når det værste pres har lagt sig på deres servere. De bliver alligevel ikke udbetalt før i april :)

  • Så kan de endelige opgørelser hentes.


    Min passede, så det passer mig glimrende.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • 13675 tilbage.. Sådan.. De ryger direkte ind på opsparing... Så er der snart råd til en ny gamer..

    Asus Maximus VIII Z170
    Intel Skylake 6700K
    Nepton 140XL
    Evga Titan X Superclocked
    HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
    Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
    Western digital 1TB
    Corsair CX 750W

  • Nej det er sgu lækkert nok.. hehe. Men sådan er det hvert år...

    Asus Maximus VIII Z170
    Intel Skylake 6700K
    Nepton 140XL
    Evga Titan X Superclocked
    HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
    Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
    Western digital 1TB
    Corsair CX 750W

  • Nej det er sgu lækkert nok.. hehe. Men sådan er det hvert år...


    Hvis det er sådan hvert år, så var det måske en ide at kigge din forskudsopgørelse lidt igennem. Hvis du fik pengene ud løbende ville du nok kunne forrente dem væsentligt bedre selv.


    /ask

  • Synes det er e fin lille opsparing at have... Det er penge jeg ikke tænker på, før jeg skal have dem... Så det virker helt fint for mig...

    Asus Maximus VIII Z170
    Intel Skylake 6700K
    Nepton 140XL
    Evga Titan X Superclocked
    HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
    Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
    Western digital 1TB
    Corsair CX 750W