Penge tilbage i skat ?

  • Lidt inspireret af min sidste postrunde, synes jeg da lige at vi skal have det frem på bordet :)


    Fik i et lille smæk, eller var der lidt guf at hente ?


    Jeg fik selv 7475,- og er ganske tilfreds ;)


    Indtil videre er jeg foran :))

  • ´


    Det var sq ret meget... Hehe... Jeg fik ca 200kr... :P

  • Jeg har fået en regning fra skattevæsnet på ~9500 kr .... og nej, det er IKKE engang skatteopgørelsen.... Den er ikke kommet endnu. :]


    De har åbenbart regnet forkert fra dengang jeg arbejde inde på Grønttorvet i Valby.... Pusigt fordi jeg havde sat min indkomst til min forventede årlige indkomst + 30.000 ... samt sat min trækprocent 1% op.... Men alligevel påstår de jeg har betalt for lidt i skat.... Jeg stoppede endda ude på Grønttorvet før jeg nåede og tjene det jeg havde opgivet til told-bumserne ... 8o


    Om jeg fatter dem... :]

  • Øv - ikke noget brev endnu :]


    Nå men har også min trækprocent 1 % for højt + sat min indkomst over 50.000 for højt og forøget min gæld med ca 300.000. (som der ikke er taget hensyn til) - så jeg håber skam også på en lille "gave" :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tweak.dk
    Håber da jeg får noget tilbage i år.


    Jeg synes da selv at jeg må have lidt til gode da jeg skulle betale omkring 14.000,- i rest skat forrige år. X(


    Damn 14K 8o


    Hvis det ikke er noget man har "budgetteret" med, er sådan noget det samme som en syngende flad :(


    En af kollegaerne fik en 20.000 kroners lussing sidste år - må ikke være fedt hvis det gentager sig i år :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Øv - ikke noget brev endnu :]


    Nå men har også min trækprocent 1 % for højt + sat min indkomst over 50.000 for højt og forøget min gæld med ca 300.000. (som der ikke er taget hensyn til) - så jeg håber skam også på en lille "gave" :D


    Med dit held i øjeblikket, så får du sgu sikkert en regning på ~10 K som mig ... ;) .... Men jeg får jo nok mere når skatte-biletten kommer. :]


    Har ellers altid fået penge tilbage ... Det er nok hævn så. *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Du kan prøve at tjekke på http://www.toldskat.dk og så logge ind med dit personnummer og din tast selv kode, så kan du evt. få oplyst om du skal af med penge, eller ha nogen tilbage ..


    Selv synes jeg dog også det lyder en smule underligt, at de allerede er begyndt at sende ud .. :)


    Kan ikke lige finde tast-selv koden (har lidt rod i de skattepapirer) så det bliver ikke til så meget herfra :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Med dit held i øjeblikket, så får du sgu sikkert en regning på ~10 K som mig ... ;) .... Men jeg får jo nok mere når skatte-biletten kommer. :]


    Har ellers altid fået penge tilbage ... Det er nok hævn så. *G*


    he he ja - hvis ordsproget "en ulykke kommer sjældent alene" skal holde stik, så kan jeg nok forvente en ekstra skatteregning på små 50K - det skal jo lige være nok til at jeg bliver nød til at sælge computer og bil - ha ha

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    he he ja - hvis ordsproget "en ulykke kommer sjældent alene" skal holde stik, så kan jeg nok forvente en ekstra skatteregning på små 50K - det skal jo lige være nok til at jeg bliver nød til at sælge computer og bil - ha ha


    Nemlig.. Så kan du lære det... :rolleyes: ... Hm... Måske godt jeg har købt en Lanboy for den har bæresele og vejer ikke ret så jeg kan løbe med den når fogeden kommer for at få sine penge når jeg fortæller told & skat at de kan kysse min bare r**.... Ek, dog ikke, men har sgu også fået en opkrævning fra en advokat på samme beløb... Så en foged kommer der nok når jeg beder dem høfligt om at kysse min bare r** .... *G* :]

  • 12.500 tilbage og er på min konto på mandag. ;)


    Har prøvet at betale 25.000 tilbage med Dankortet på posthuset. De tog de imod, uden så meget som at blinke. 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Kan ikke lige finde tast-selv koden (har lidt rod i de skattepapirer) så det bliver ikke til så meget herfra :]


    HeHe... Det samme her ..... Men er sgu sikkert ikke noget og se frem til alligevel ... De ryger ind på kontoen hvis der kommer nogen, så jeg kan vel se det der ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Nemlig.. Så kan du lære det... :rolleyes: ... Hm... Måske godt jeg har købt en Lanboy for den har bæresele og vejer ikke ret så jeg kan løbe med den når fogeden kommer for at få sine penge når jeg fortæller told & skat at de kan kysse min bare r**.... Ek, dog ikke, men har sgu også fået en opkrævning fra en advokat på samme beløb... Så en foged kommer der nok når jeg beder dem høfligt om at kysse min bare r** .... *G* :]


    ha ha - du er sg* for griner Grill :)) *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    HeHe... Det samme her ..... Men er sgu sikkert ikke noget og se frem til alligevel ... De ryger ind på kontoen hvis der kommer nogen, så jeg kan vel se det der ... ;)


    Nå men så er jeg ikke den eneste der har en 2002 og 2003 bunke ?? :O *G*