Nye tiltag på Tweak.dk - Gameservers

  • Hallo folkens


    Tweak redaktionen planlægger et projekt der omhandler Tweak.dk stiller gameservers til rådighed for alle Tweak brugere, så længe man er bruger på Tweak.dk


    Planen går på:


    BF4, Arma, CS GO, COD i første omgang, og vi er igang med at indhente tilbud hos forskellige udenlandske udbydere.


    Dertil kommer vi kommer til at mange et par "voksne" profiler med erfaring, der kan give en hånd med mht. at holde styr på eventuelle problemer forbundet med dette projekt samt at holde folk i ørene :-)


    Der er tale om 100 % ulønnet arbejde, men du bliver en del af vores super crew :rules:


    Frister dette, så send en mail til Lars@tweak.dk

  • Der er altså tale om at i søger admins? :)

    Kabinet: NanoXia Deep Silence 1

    Mobo: ASrock Z77 Pro3

    CPU: Intel I7-3770k

    CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120

    Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz

    PSU: Corsair HX 850

    GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
    Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality

  • ej skal man være en af jer igen :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Snakker vi om at i kommer til at mangle server admins? altså folk som har meget erfaring angående server administering. Selv forstår jeg ikke helt hvad i leder efter Lars? :huh:


    Slev har jeg haft en BF4, BF3, Bad company 2, dayz, counter source og minecraft server. Det var lige fra selv hoste server, til købte server.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Det jeg søger er:


    - MOD til at holde folk i ørene
    - Profiler der skal sørge for alt kører, og varetage eventuelle problemer samt have dialog med mig undervejs.
    - Vejlede med diverse.


    Det er et MUST med erfaring på området.


    Jeg er selv i dialog med Gameservers og fragnet.net, og ligeledes en profil jeg skriver med på Skype omkring valg af services.

  • Jeg kan selv sige godt for fragnet/gameservers. Super service og virkelig gode server. Det kunne da være jeg skulle komme tilbage til tweak. Efter som jeg har haft meget erfaring med server hosting og administering af server (mod)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Lyder fedt savner nogen danskereat spille BF 4 med, fedt tiltag.

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Smid mig en mail, Jesper, så ser vi på det



    Sendt :) kom vist til at sende to mails da jeg troede den havde slette den ene af dem. Ups :pinch:

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB