Dagens spam

  • Det er nu ellers længe siden jeg sidst har modtaget en af disse spam - scam mails:




    Hilsner min elskede ,


    Har du tid til at gøre dette for mig?


    Jeg beder dig med Guds navn svare mig straks , så snart jeg modtager dit svar, jeg vil sende dine oplysninger er i banken for at overføre penge til dig Informations ok mit navn er Mrs Adele Madou , jeg har været der lider af kræft i æggestokkene sygdom og min læge siger, at jeg har kun få dage til at forlade. Jeg er 53 år fra Frankrig, men er baseret i Elfenbenskysten . Jeg var gift med afdøde Paul Madou som var en entreprenør med regeringen i Elfenbenskysten inden han døde efter få dage på hospitalet .


    Jeg er en business kvinde beskæftiger sig med kakao eksport , da min afdøde mand var i live , han deponerede beløb på $ 2,500 millioner dollars med en bank i Cote d ' lvoire . øjeblikket disse penge er stadig i varetægt banken her i Elfenbenskysten .


    Min læge fortalte mig, at det er meget sandsynligt , jeg vil dø inden for få dage eller måneder på grund af en blodkræft { LUCAMIA } . Jeg har besluttet at donere penge til velgørenhed til dig, da jeg ikke har et barn at arve den og dens bedre jeg ikke dø forlader penge her uden at det når ned til de fattige og mindre privilegerede dem i samfundet. Så snart jeg modtager dit svar skal jeg fortælle min bank om at overføre pengene til dig . Information har krævet fra dig
    er:


    Dit fulde navn
    Dit hjem eller kontor -adresser
    Din direkte tlf. og fax


    med disse oplysninger er , vil jeg sende dem til banken straks for overførsel af midlerne til din position . Vær altid bede for mig og
    lade Gud give mig mere godt helbred at bo i denne verden.


    Vær altid bede for mig snart jeg vil være at gå efter en hjerteoperation . Jeg beder og bede Gud om en guddommelig gunst Jeg ønsker dig held og lykke og en glad og
    fredelig uge.


    Gud velsigne dig og din familie.

  • Så må du hellere skynde dig at oplyse konto nummer og adresse, før pengene går til en anden! :))


    Spøg til side. Ærgerligt der findes personer, som falder for disse tricks.

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13