Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 5. februar 2014, 16:02

Hey!
vil hører om der er en venlig sjæl her, der kan hjælpe mig.. Jeg har denne pc med XP styresystem, som har stået stille i små 7 mdr, som jeg prøvede at starte op igår, det gik fint nok, den havde 37 updateringer, som også gik fint.
Mit bullguard, krævede også en updatering og så gik det galt.. når jeg nu tænder for pc’en, kommer jeg ikke videre end ved at blæseren går amok og kommer hverken til opstart eller windows..
Jeg har endvidere købt nye batterier til bundkortet, og det har ikke hjulpet.. Hvad kan der gøres, udover at smide hardisken på en anden pc og formater?

2

torsdag, 6. februar 2014, 10:12

Kan den starte op i fejlsikret tilstand ?

tryk F8 når du starter.

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

3

torsdag, 6. februar 2014, 13:52

Kan du komme ind i bios under boot? Hvis du har skiftet batteri skal bios justeres på plads, klokken harddisk, bootenhed, osv

mvh Hymn

4

torsdag, 6. februar 2014, 15:26

Du bliver nødt til at uddybe lidt hvad der sker når din PC tænder. Kommer der overhovedet noget som helst frem på skærmen? Kommer der nogle bip-lyde fra kabinettet højtalere? (såfremt du har sådan en)

Hvilket hardware sidder i computeren? Især bundkort, RAM, CPU og PSU

/Peter

CPU: i5-6600k @ 4.0GHz
GPU: GTX 1060 6GB
RAM: 16GB DDR4 HyperX
MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
SSD: Samsung 750 Evo 500GB
Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.