Grinern fejl på itbutikken.dk

  • HE HE :))


    Utroligt så mange fejl der kan være på sådanne nogle sider, sidder der ikke folk og opdatere sådan noget??


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

    Rettet en gang, sidst af Bjørn B ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjørn B
    HE HE :))


    Utroligt så mange fejl der kan være på sådanne nogle sider, sidder der ikke folk og opdatere sådan noget??


    :)


    jo, men hvis de ikke ligger mærke til fejlen, kan de jo ikke gøre noget ved den ;)


    syntes nu ikke der er UTROLIG mange fejl på sådanne sider, men et par stykker er der da!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    ..og det sjove i at de skriver at harddisken ikke er bygget til at arbejde i en højde på over 3 km ?...


    det siger jo ligesom sig selv at en harddisk ikke er bygget til at arbejde i en højde på 3 km.


    som om man har et kabinet der er 3 km i højden!
    jeg tror det er der det sjove ligger ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    det siger jo ligesom sig selv at en harddisk ikke er bygget til at arbejde i en højde på 3 km.


    som om man har et kabinet der er 3 km i højden!
    jeg tror det er der det sjove ligger ;)


    Tja. Det er jo så noget HELT andet ... Er vist nogle her inde der fortolker det som om at harddisken er 3 km høj ... :] .... Det er måske ikke rart at vide for NOGLE at man måske ikke kan tage sin laptop med op i en flyvetur i et C-130 ? dem af jer som har været så heldige ... ;) .... Ved godt DU ikke har brug for det, men der er jo nok nogen der kan bruge oplysningerne..


    Hvis du sammenligner de oplysninger som står på billedet, så er det LANGT flere oplysninger end man normalt får. Syntes jeg er fint ... Selvom det måske er én eller to oplysninger jeg godt kan undværre, så hellere for mange oplysninger end for lidt ... Naturligvis tjekker man producentens side, men det er jo kun fordi at forhandlere på nuværende tidspunkt ikke levere den passende mængde oplysninger eller fordi man ikke stoler på dem... Kort og godt ... Syntes jeg selv da.. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Tja. Det er jo så noget HELT andet ... Er vist nogle her inde der fortolker det som om at harddisken er 3 km høj ... :] .... Det er måske ikke rart at vide for NOGLE at man måske ikke kan tage sin laptop med op i en flyvetur i et C-130 ? dem af jer som har været så heldige ... ;) .... Ved godt DU ikke har brug for det, men der er jo nok nogen der kan bruge oplysningerne..


    Hvis du sammenligner de oplysninger som står på billedet, så er det LANGT flere oplysninger end man normalt får. Syntes jeg er fint ... Selvom det måske er én eller to oplysninger jeg godt kan undværre, så hellere for mange oplysninger end for lidt ... Naturligvis tjekker man producentens side, men det er jo kun fordi at forhandlere på nuværende tidspunkt ikke levere den passende mængde oplysninger eller fordi man ikke stoler på dem... Kort og godt ... Syntes jeg selv da.. ;)


    det er da også sjovt! :D
    det var vist også det jeg mente i starten, syntes bare der er flere sjove ting der ligger i det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Tja. Det er jo så noget HELT andet ... Er vist nogle her inde der fortolker det som om at harddisken er 3 km høj ... :] .... Det er måske ikke rart at vide for NOGLE at man måske ikke kan tage sin laptop med op i en flyvetur i et C-130 ? dem af jer som har været så heldige ... ;) .... Ved godt DU ikke har brug for det, men der er jo nok nogen der kan bruge oplysningerne..


    Hvis du sammenligner de oplysninger som står på billedet, så er det LANGT flere oplysninger end man normalt får. Syntes jeg er fint ... Selvom det måske er én eller to oplysninger jeg godt kan undværre, så hellere for mange oplysninger end for lidt ... Naturligvis tjekker man producentens side, men det er jo kun fordi at forhandlere på nuværende tidspunkt ikke levere den passende mængde oplysninger eller fordi man ikke stoler på dem... Kort og godt ... Syntes jeg selv da.. ;)


    ups det så jeg ikke lige i farten.men den kan godt misforståes.
    disken kan bliver 3km høj når den bruges

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    det er da også sjovt! :D
    det var vist også det jeg mente i starten, syntes bare der er flere sjove ting der ligger i det.


    Tja... Hvis man fortolker det som noget andet end det der står, så kan alt jo lyde sjovt. :))


    Giver dig nu ret i at det er en lidt "overflødig" oplysning da det er meget få der har brug for sådan en oplysning hvis den nu passer... Men som sagt... Hellere for meget end for lidt .... Ligesom man siger til kæresten. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Tja... Hvis man fortolker det som noget andet end det der står, så kan alt jo lyde sjovt. :))


    Giver dig nu ret i at det er en lidt "overflødig" oplysning da det er meget få der har brug for sådan en oplysning hvis den nu passer... Men som sagt... Hellere for meget end for lidt .... Ligesom man siger til kæresten. ;)


    Well de har højest sandsynligt velagt den info som en sikkerthedsforanstaltning, så hvis du slæber din comp med op i en bjerghytte i 4000meters højde og din hdd står af, at de ikke kan komme og sige at de ikke allerede har advaret dig..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Well de har højest sandsynligt velagt den info som en sikkerthedsforanstaltning, så hvis du slæber din comp med op i en bjerghytte i 4000meters højde og din hdd står af, at de ikke kan komme og sige at de ikke allerede har advaret dig..


    Sikkert ja.. Det er jo ikke alle lande der er lige så flade som Danmark. ;)


    PS... Antec 550w kan heller ikke overleve over 3 km højde med garanti....


    Men det er jo ikke så vigtigt for os... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Well de har højest sandsynligt velagt den info som en sikkerthedsforanstaltning, så hvis du slæber din comp med op i en bjerghytte i 4000meters højde og din hdd står af, at de ikke kan komme og sige at de ikke allerede har advaret dig..


    :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    hehe, måske lidt svært at få harddisken ned i motherboarded med den størrelse! :D


    Hehe... giver ordet High Tower en helt ny betydning... :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra