Meine internet fungere ikke!

  • Jeg har bare et mega problem :( mit internet opføre sig bare mega underligt jeg kan være logget på cirka 20 minutter også står internettet bare af lampen i netkortet lyser stadig grønt men intet virker internettet er total nede :(
    Jeg kan gøre alt genstarte! tage stikket ud og ind igen uden held... det eneste jeg kan gøre er at tage netkortet ud og ind igen også er jeg online i 20 minutter igen :rolleyes:


    Jeg har ringet til TDC og det eneste de kunne sige derinde var. de kunne se at intet var ivejen med min forbindelse:boxed: Hjælp HJælp Hjælp :]
    Nogen som også har TDC og som har samme problem?(

  • Ku være det VAR dit netkort...?

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • prøv evt. at finde en ny driver til dit netkort eller prøv at sætte et andet netkort i for at se om det evt. skulle være det , der sker jo ikke noget ved at prøve

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spaceman Spiff
    prøv evt. at finde en ny driver til dit netkort eller prøv at sætte et andet netkort i for at se om det evt. skulle være det , der sker jo ikke noget ved at prøve


    Ja jeg prøver her i aften og sætte et nyt net-kort i ;)
    Jeg har da aldrig installeret en driver til min netkort windows XP har da altid bare selv fundet det :rolleyes: