Et par gode dage... not..

  • Daniel og jeg er begge gået igang med vore casemod projekter på Shuttles.. og desidste par dage er gået riiigtig godt..


    Tirsdag:
    Vi løb begge tør for malertape til at dække coveret på vores Shuttles af. Så der blev købt nyt og vi drog afsted til et åbent værksted der hedder Huset her i Århus for at save, bore, file og hvad der nu skal til for at modde sit cover. Daniel bruger noget der ligner et år på at komme ind til Århus.. (ja okay 45 min så..)
    Vi trasker ind i Huset, kun for at finde ud af de har fået nye åbningstider på metalværkstedet dagen før. Vi står der klokken 13:30.. og de åbner klokken 16:00.. dejligt. Så vi trasker hjem til mig og dækker vores covers ind i tape og bliver enige om at prøve i dag i stedet.
    Jeg tager så ud til mine forældre for at gå igang med min pseudo Dremmel til 150,-.. jeg når lige at lave hul i coveret til det ene vindue da kontakten på den går i stykker...


    Onsdag:
    Efter lidt skubbede aftale mødes vi klokken 19 for at komme igang.. og YES Huset har åben.. dog var der kun eet bord ledigt, meen det går. Daniel kommer igang og får lavet et 5mm hul til hans blowhole som kop-boret skal styre efter. Han går så over efter kop-boret og ser at denhlder som kop boret skal sidde i er vredet til ukendelighed.. dommen blev.. "Vi ved ikke hvornår vi får en ny hjem".. så Daniel fik lavet et 5mm blowhole. Det gik ikke meget bedre for mig.. min "Dremmel" blev efter 10 min kørsel så varm at jeg ikke kunne holde ved den.. selv med arbejdshansker.. så det blev til to snit ud af 8 i dag..


    Selvom vi ikke har lavet det store arbejde tænkte vi at det nok ville være en god ide at vaske hænder.. så vi fik anvist et sted med en håndvask.. stedet ses herunder..

  • Trælse dage da.


    Har lige lavet et fint kældervindue i sønnens kabi.
    En stiksav med en metalklinge på, er faktisk glimrende til at lave huller med. Bor nogle 10 mm huller først.
    Der skal helst saves fra bagsiden, da der kan komme et par småridser, selv om man har givet soklen på stiksaven noget malertape først.


    Min dag er også ødelagt og kan ikke reddes.
    Blev vækket af en kammi, som var kørt fra Sønderborg og her op, uden at ringe først. Skønt at høre på ham, når man sidder med kaffen. Han kan snakke en døv mand et øre af og han tog først hjem ved 18.30 tiden. Det tager flere dage, før mine nerver er under huden igen. Snøøøft. :(

  • hmm lortedag gider slet ikk fortælle om mine 3-4 ugers lortedage de værste i mit liv, nå gider sku ikk gå i detaljer, men der li en der ved hva jeg snakker om ;(

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • jeg har lige bestilt et nyt GFX.... men modtager det først om 2-3 uger.


    det dårlige er bare at jeg købte en HD oveni købet, og da firmaet jo sender varene samtidig får jeg også først min HD om 2-3 uger! :(



    JEG KAN S.. DA IKKE OVERLEVE 2-3 UGER UDEN COMPUTER!!!


    jeg tror jeg har rekorden på dårligste dag :(


  • nææ nej, jeg har rekorden :)
    Skal flytte den 3 april og mit 10mbit blir opsagt d 1 :| PLUS at min nye linie (delt 34) først blir åbnet den 8 :| Jeg overlever ikk 1uge uden inet man! Netcafe HERE I COME

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Det lyder godtnok sørgeligt :(


    Især for dig sehested for hvis det er værre end den dag hans har haft med en som snakker en død mand et øre af så er det sq slemt - kender det...


    Du har ihvertfald min dybeste medfølelese sehested ;(




    Surt med jeres casemod Falsk og Daniel, håber at i kan få lavet noget fedt alligevel, for jeres kabinetter har der altid været stil over 8)

  • Man kan næsten ikke andet en grine af det.. Mit held er ikke til at finde for tiden... Meeeen mon det ikke ændrer sig på et tidspunkt ( man har vel lov til at håbe ;) ) Så må jeg finde en 5mm - 120mm fanadapter :D


    Men når det først bliver lavet kan vi love at det nok skal blive godt ;)




    Ja et dejlgt køkken er det.. hehe.. Envita designet er meget gennemført.. Modellen hedder Lonely Bachelor for de interesserede.. Der fåes også tomme pizza bakker og knuste Cola dåser til dem der ønsker det for at fuldende LAN på ubestemt tid teamet ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone


    nææ nej, jeg har rekorden :)
    Skal flytte den 3 april og mit 10mbit blir opsagt d 1 :| PLUS at min nye linie (delt 34) først blir åbnet den 8 :| Jeg overlever ikk 1uge uden inet man! Netcafe HERE I COME


    du har da ikke rekorden så længe du HAR en computer!
    tænk på at jeg ikke kan være på nettet, spille games og værst af alt..... JEG KAN IKKE BRUGE MESSENGER! min kommunikation til omverden er totalt nedlagt, så længe jeg ikke har Messenger.. :(


  • LOL :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY


    du har da ikke rekorden så længe du HAR en computer!
    tænk på at jeg ikke kan være på nettet, spille games og værst af alt..... JEG KAN IKKE BRUGE MESSENGER! min kommunikation til omverden er totalt nedlagt, så længe jeg ikke har Messenger.. :(


    få dig da nogle rigtige venner... hvis du har det kan du jo bare tage hen til dem :dance: