Wiiiiiiiiiiiiiii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii min nye rang er tweaker


    *banker mr_AcId_BuRN med en gammel muggen ost* :boxing:

  • [IRONI] What?! Det er fandme løgn, tillykke med det! Du er nu officielt en af de seje tweakere her på forummet fordi du har så mange posts, du er virkelig med i eliten. [/IRONI]


    Flot, hat. :]

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Omg... havde lige håbet på at dether forum var uden sådanne som poster for at få rang.. noo..

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    [IRONI] What?! Det er fandme løgn, tillykke med det! Du er nu officielt en af de seje tweakere her på forummet fordi du har så mange posts, du er virkelig med i eliten. [/IRONI]


    Den rev du ud af min mund og jeg mærkede det ikke en gang 8o


    btw kan en eller anden fra crewet ikke bare give ham den højeste rang så er det overstået ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii min nye rang er tweaker


    :lame: :camp:


    :T

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Jeg har en del gange oplevet at man bare har svaret med et smilies, og op til adskillige gange..
    Det er vel for at opnå en høj rang, så ja man skulle måske måles med hvor mange seriøse indlæg man har haft i stedet for, og derved måske give andre et tip om hvor man virkelig kan hente de rigtige råd..
    Jeg oplever at der er en del virkelige eksperter her inde.. tak for det..
    men tillykke med stjernen..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bagekartoffel
    Jeg har en del gange oplevet at man bare har svaret med et smilies, og op til adskillige gange..
    Det er vel for at opnå en høj rang, så ja man skulle måske måles med hvor mange seriøse indlæg man har haft i stedet for, og derved måske give andre et tip om hvor man virkelig kan hente de rigtige råd..
    Jeg oplever at der er en del virkelige eksperter her inde.. tak for det..
    men tillykke med stjernen..


    :lame:









    ah mand kunne ikke nære mig :evil:

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    [IRONI] What?! Det er fandme løgn, tillykke med det! Du er nu officielt en af de seje tweakere her på forummet fordi du har så mange posts, du er virkelig med i eliten. [/IRONI]


    Flot, hat. :]


    Nemlig, dem med flest Post er nemlig de aller, aller bedste og dem der ved mest :lame:

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    [IRONI] What?! Det er fandme løgn, tillykke med det! Du er nu officielt en af de seje tweakere her på forummet fordi du har så mange posts, du er virkelig med i eliten. [/IRONI]


    Flot, hat. :]


    Folk må kunne lide at få bitch-slap når de poster den slags..... :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii min nye rang er tweaker


    Orh! så må jeg hellere folde dig en hat af papir! :boxed:

  • Hmm.. Altså.. Hvis man er utilfreds med tråden, så findes der faktisk et kryds oppe i højre hjørne hvor man kan lukke vinduet!.. så behøves man jo ikke at tænke mere over det.. så hvad der er mest :lame: , Ja det ved jeg ikke.. Om det er ham der opretter tråden, eller dem der bruger tid på at brokke sig... Og ja.. her sidder jeg jo selv at brokker mig over jeres brokkeri.. Nogen her syntes jo det er meget sjovt at ha en del stjerner, og jeg er da nok en af dem der syntes det er meget festligt, så kan kun sige tillykke..
    :cheers:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban
    Hmm.. Altså.. Hvis man er utilfreds med tråden, så findes der faktisk et kryds oppe i højre hjørne hvor man kan lukke vinduet!.. så behøves man jo ikke at tænke mere over det.. så hvad der er mest :lame: , Ja det ved jeg ikke.. Om det er ham der opretter tråden, eller dem der bruger tid på at brokke sig... Og ja.. her sidder jeg jo selv at brokker mig over jeres brokkeri.. Nogen her syntes jo det er meget sjovt at ha en del stjerner, og jeg er da nok en af dem der syntes det er meget festligt, så kan kun sige tillykke..
    :cheers:


    Ja ok.. der går vel sport i det, men hvis man så også har arbejdet på sagen som du ofte gør og ikke bare sidder og klistret smilies ind så er konkurencen da ok.. :cheers: