• Det har længe været almindeligt at sige om en kontoransat, at han var bange for at få beskidte hænder og derfor holder sig til at arbejde med sin pc.


    En ny amerikansk undersøgelse viser dog at gennemsnits tastaturet i USA, er dækket af næsten 70 gange så mange bakterier som et toiletsæde.


    Forklaringen ligger i at vi efterhånden har vænnet os til at spise foran pc'erne, samt at de færreste tastaturer er udsatte for den regelmæssige rengøring som toiletter.


    Listen toppes af telefonen, der kan have yderligere 7 gange så mange bakterier som tastaturet.


    http://www.theregister.com/content/54/36274.html


    :T :boxed: :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    8o vildt.. penge er oz noget af det mest bakteriefyldte.. faktisk pænt klamt..


    jeg har læst et eller andet sted at der er fundet lort og coke (kokain) på 50´er og 200´er..
    jeg mener godt nok at det skal op i næsen og ikke i numsen..
    men jeg kan tage fejl.....

  • det beviser jo bare hvorfor mit gamle tastatur gik i stykker , bare fordi der lå et par døde fluer og andet godt nede i det , fandme sidste gang man køber et tastatur der ikke kan åbnes :ban:

  • omfg tror det på tide jeg gir mit tastatur en guldvask :D
    Ku være man sku lave nogle andre eksperimenter med det samtidig.. hmm.. :tongue:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    hvorfor skulle du lige sige det nu sidder jeg og skriver med gummihandsker X(


    ;)


    KLAMT :boxed:


    Bare rolig det er ikke det farligste :]


    ...Listen toppes af telefonen, der kan have yderligere 7 gange så mange bakterier som tastaturet. :tongue:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af arrowdk


    jeg har læst et eller andet sted at der er fundet lort og coke (kokain) på 50´er og 200´er..
    jeg mener godt nok at det skal op i næsen og ikke i numsen..
    men jeg kan tage fejl.....

    Der er i gennemsnit 20mikrogram kokain på hver eneste euroseddel i Europa! Kan ikke huske hvor jeg læste det, men hvis det passer er det da pænt vildere..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af EdgarBaba

    Der er i gennemsnit 20mikrogram kokain på hver eneste euroseddel i Europa! Kan ikke huske hvor jeg læste det, men hvis det passer er det da pænt vildere..


    hmn.det må kunne udvendes af de sedler
    det må jeg prøve.ellers æder jeg dem s.. :))

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • ..Hmm, har sgu da en 20 Euro seddel liggende et sted! Skal lige lugte til den..hehe :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk


    Tror lige jeg koger mobilen


    Ja gør det, og hold dampen oppe..
    Man har testet hvor mange bacterier der er på hænderne, efter en grundig håndvaskning, og man kan måle bacterier på 3. -4. person som har vidergivet et håndtryk..!
    Så den effektiveste måde at holde hygiejnen oppe på er spritservietter..

  • fy for helvede!! Det er sku for klamt.. Tror sku at jeg smider mit tastatur væk, køber mig et andet og holder mine hænder rene i resten af mit liv.. Det er kraft***** for vammelt.. :O :ohmy:

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • egentlig lidt sjovt.. før i fik det her og vide hva der ingen problem, nu er det bare at i vil smide jeres keyboard væk og koge jeres telefon ( den grinte jeg nu godt lidt af ;) )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk


    Hov hov laver du grin med MIG.....Kom her din bandit :boxing:


    det gør jeg ihvertfald ;) bare kom an :boxing: :boxing: