Endnu en advarsel om Føniks Computers.

  • Hej alle.



    Jeg vil råde alle til at holde sig væk fra Føniks Computers (https://www.fcomputer.dk). I tirsdags bestilte jeg en højttaler fra deres hjemmeside som virkede som et rigtig godt tilbud, men to dage efter modtog jeg så en mail om at det desværre var et lyntilbud fra deres leverandør og at de ikke nåede at betille den til mig og at modellen nu ikke er til at få fat i mere (på trods af at den er til at få fat i på adskillige andre hjemmesider. Det er tydeligt at Føniks A/S opdagede at deres tilbud måske var lidt for godt og derfor fandt på en undskyldning for ikke at sende den som skulle kunne holde i retten.


    Er der nogen der har et godt råd til hvordan jeg skal håndtere situationen?
    Mvh. Emil.

  • Da der ikke er tale om en skrivefejl på deres side (Tilbuddet VAR gyldigt til den pris) så er der ikke meget at komme efter for deres vedkommende.


    Går ud fra at de ikke skrev noget om deadline og at det var op til leverandøren? Så de har bare at punge ud.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • hvis du har lavet en ordre på højtalerne og sidder med en ordre bekræftelse til den pris som den stod til så har de bare at levere produktet til dig til den lovede pris...

  • Lav en dårlig anmeldelse af dem på trustpilot. Det vækker nogen gange firmaer op, hvis du nu ikke kan komme ind til dem via email.




    Sendt fra min SM-N9005

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB