Hvad er det vi knokler for at få færdigt?

  • Nyt design! Til forsiden og selve forummet. Ligner lidt linustechtips.com


    Sendt fra min SM-N9005

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Quote

    Et godt skud, men det er langt mere end en ny forside :-)


    Ja selve forummet får vel også en genopfriskning. Hvilket det også trænger til :-)


    Sendt fra min SM-N9005

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Ja selve forummet får vel også en genopfriskning. Hvilket det også trænger til :-)


    Sendt fra min SM-N9005

    Der kunne i hvertfald godt blive merged / nedlagt nogle af sektionerne hvis du spørger mig ;)

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Hvilke?

    Blandede spil / dedikerede spil ---> "Spil"


    Overclocking og køling / Casemodding ----> Kunne godt blive sat sammen



    Det er selvfølgelig bare et forslag, men synes ikke der er ret meget gang i spil-sektionen i forvejen, så måske det kunne være en fordel at smide det sammen?

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Jeg er ikke uenig - Man kunne holde spilforumet til en enkelt tråd til hvert spil. Og så leve med at nogle af dem måske bliver lidt rodede (Til support kunne man tillade et subforum med engangs tråde?)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Det er godt nok yderst sjællent at jeg bruger forsiden af tweak.dk.


    Hopper gerne direkte ind på oversigten over forummet i stedet.


    Men måske som Jesper er lidt inde på.


    Merge "Blandede spil" og "Dedikeret spil" til en "Spil" gruppe hvor undergruppen kan hedde "Blandede spil", "Dedikeret spil", "Game Trailers".


    Men det er selvfølgelig en smagssag, men så er forum "forsiden" blevet et tand mindre :)


    Om ikke andet, så må man sige at den her heller ikke bør gælde længere, eller stå nogen steder, tar man f.eks. Warhammer sektionen, sidste aktivitet: ( 09.12.2011, 20:58 )

    Sektioner der ikke har været aktive i 1 måned nedlægges

  • Kan der udmildbart blive lavet en udlæst post (den findes, men kunne være nemmere at finde)


    Og et notifikationer center. Så man ikke skal sidde og refresh side.


    Sendt fra min SM-N9005

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • må sige jeg heller aldrig bruger forsiden da det er forummet jeg er her for.
    jeg håber bare at i kun pifter forum udseenet op uden at gøre det uoverskueligt som jeg syntes mange andre forums har tendens til at blive.


    man kunne evt lave en kommentar notifikations mail dims (kan være den allerede er her) så man fik en mail når der var kommet svar på noget man havde skrevet. selvfølgelig med mulighed for at fra vælge det :-)


    i kunne evt smide en "ticker" ind overst eller nederst på forum siden med reviews osv også.
    finder personligt tweak reviews via fb eller review delen af forummet.


    glæder mig i hvert fald til at se hvad i finder på :D




    *edit : en marker alt som læst knap ville være awesome!

  • Spil sektionerne er lagt sammen

    Det ser godt ud. Dejligt der bliver lyttet til forslag herinde :)

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • dwmc: Nederst ved en tråd er der mulighed for at abonnere på denne, og så kan du under din profil\indstillinger\kommunikation vælge at modtage mail når der er aktivitet i en tråd du abonnerer på. Her kan du også vælge automatisk at gabonesere på tråde du opretter eller skriver i.


    /ask

  • Et lille note omkring udvikling/tiltag.


    I første omgang sker der ikke voldsomme ting mht features. Vi har fokus på at komme online, og så udvikler vi løbende på visuelle ændringerne, og nye features mv.
    Derfor er det vigtigt I er obs på dette.


    At rykke så stort et site gennem møllen, er ikke noget easy walk-over, og det har været et KÆMPE projekt, som kræver pleje før, under, og især efter.


    Men jeg smider gerne hoved på blokken på, at Tweak kommer til at strække vingerne for alvor, og vores planer er store fremadrettet.


    Der vi også mangler support fra vores brugere, er på kommentar siden, når det kommer til artikler/reviews/nyheder m.v.
    Gennem konstruktiv feedback skal vi udvikle os, og her har vi brug for Jer,


    Men jeg glæder mig VOLDSOMT til vi åbner :-)


    :rules:

  • Jeg ved at det er nogen dage siden at der var liv i denne tråd sidst, men er det ikke ved at være tid at k/s/b sektionere bliver slået sammen igen. Der er ikke så meget aktivitet i dem, og jeg kan se at jeg har lidt en tendens til kun at kigge under salg, og det er egentligt lidt sind for dem der poster i de andre, da der måske ikke er mange der kigger forbi der.


    Vi har tidligere haft dem i en sektion hvor man bare skrev k, s, eller b foran annoncen - med 3-10 aktive om dagen er det vel overskueligt nok.


    /ask