Busrejse, evt til Tyskland?

  • Hej Tweakers!


    Nu er det jo snart julegave tid, og i den anledning overvejer jeg at købe en lille weekendtur til min kæreste og jeg. Jeg forestiller mig det skal foregå torsdag-søndag i midten af januar.


    Mit spørgsmål til jer er, om I kender nogle gode rejseselskaber - helst via bus - til f.eks. Tyskland, Holland eller Belgien. (Helst ikke længere væk, da det kommer til at tage alt for lang tid) Det er ikke et krav, at det er med overnatning - og hvis det er, så behøver det ikke være noget fancy pancy, da vi normalt bor på hostels osv. når vi rejser



    Jeg har selvfølgelig prøvet at google lidt rundt, men kunne være fedt hvis nogen herinde havde haft en super god oplevelse med et særligt selskab


    Hilsen


    Peter

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Jeg har tidligere været med skolen i Berlin med tog, hvis det er en storby man vil til. Rigtig fin og hyggelig by. Har haft nogle venner der også valgte tog og mener også mine forældre og af deres venner har været afsted med tog. Det er nemt går hurtigt og så mener jeg ikke det koster særlig meget. Kommer an på hvor man stiger på? Men så er det jo bare at booke et hotel i Berlin fx. torsdag til søndag og så tage tog der ned torsdag morgen-middag?


    Ville i nok kunne få en hyggelig tur ud af :D.
    God tur.

  • Jeg har tidligere været med skolen i Berlin med tog, hvis det er en storby man vil til. Rigtig fin og hyggelig by. Har haft nogle venner der også valgte tog og mener også mine forældre og af deres venner har været afsted med tog. Det er nemt går hurtigt og så mener jeg ikke det koster særlig meget. Kommer an på hvor man stiger på? Men så er det jo bare at booke et hotel i Berlin fx. torsdag til søndag og så tage tog der ned torsdag morgen-middag?


    Ville i nok kunne få en hyggelig tur ud af :D.
    God tur.

    Hej, tak for dit svar.


    Ja det kan også sagtens ende med det bliver den løsning, det er jo sikkert det billigste og mest simple. Det var mere hvis der lige var én som kendte en bestemt "rejsepakke" der var fordelagtig. Især fordi det virker lidt bedre rent fysisk i en julegave :D

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Jaeh, jeg må vel bare være lidt kreativ ^^

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13