Dxracer kontorstol

  • Hej Tweak


    Jeg har overvejet at købe mig selv en dxracer i julegave, men syntes 2000 kr. er mange penge. Så ville vide om der er nogen der har erfaring med dem og kan anbefale dem. Jeg er mest interesseret i om den er 2000 kr. værd. Den jeg har nu gav jeg 1000 kr for men den er allerede brugt så meget, så man sidder på træ pladen i stedet for det skum som skulle gøre det behageligt ?


    // Psych0

  • Jeg kan desværre ikke udtale mig specifikt om netop det produkt. men en god kontorstol er guld værd. Hvis du køber en der er af god nok kvalitet, så holder den praktisk talt resten af dit liv (i hvert fald 10-20år). Og så kan du jo selv regne ud om det er det værd - rent økonomisk.


    Men nej. De typiske modeller som fx nede fra Jysk til 500-1500kr er intet værd. De går nemt i stykker og så støtter de på ingen måde.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Det er nemlig også min erfaring at hvis man køber en fra jysk som du siger, så skal man skifte hvert andet hvis ikke hvert år. Men hvis man køber kvalitet så holder det det meget længere.

  • prøv at kikke i ikea. Den er faktisk god. Kender flere som har den og de er rigtig glade for den. Dog har jeg problemer med min at den til tider bare går ned af. Men fordelen er at der er 10 års garanti på den.