Kundeservice

  • Jeg har købt et Creative Extigy hos Merlin. Fik det, men der manglede nogle dele (USBkabel og MIC). Pis tænkte jeg, men gad ikke diskutere med dem, så jeg købte mig bare selv et USBkabel. Lydkortet kørte godt (MEGA god lyd :D). Men pludselig kunne min comp ikke finde det :(. Jeg instalerede nye driver, ja jeg formaterede faktisk også!!, men ligemeget hjalp det. Prøvede på en af mine venners comp ; samme resultat.
    Sendte så kortet retur, til merlin. Nu er det (efter 3 måneder) blevet færdig. Resultatet er, at de ikke har fundet nogle fejl! Så de vil have at jeg skal betale 299 kr., for at få det tilbage! Og jeg er jo ikke engang sikker på om det virker!!!! :chain:


    Skal jeg betale de 299kr. for at få en defekt vare tilbage?
    Eller skal jeg bare droppe drømmen om at få mit super-lydkort igen? ;(


    Kom med jeres meninger :

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • tja .. det bekræfter bare at mine egne dårlige erfaringer med Merlin er begrundet.
    Deres "kundeservice" stopper i det øjeblik at du har købt produktet og smutter.


    Ud over det så prøver de altid at "prakke" 2. rangs junk på en (mht. computere)
    Og priser som er lidt syge se HER så er det sq også betalt.


    skod butik.


    Så hvis man vil købe computer ting .. er det ikke hos Merlin

  • Tja... DET kan ikke passe at du skal give 297,-kr for at få varen tilbage fra Reperation (Da der jo må være ReklamationsRet på).. og btw. Køb Hardware i en Hardware-Store! :D



    Ligesom at købe stereoanlæg i Føtex! :T

  • Har selv lige haft mine hørebøffere inde hos. Det tog sån ca. 1 måned for dem at få konstateret at der var en løs forbindelse, og så reparere det! Nice MERLIN 8o ! Og jeg kunne faeme ikke engang få et par erstatnings her i den måned, så jeg måtte sidde med skod højtalere :boxing: Kan stadig reparationsnummeret i hovedet :] Både første og sidste gang der blev købt noget hos Merlin. Og ja jeg ved godt at næsten alle har haft problemer med dem, men jeg kunne altså ikke finde andre der havde de her hovedtelefoner, hvor jeg kunne prøve dem..! :dots:

  • hehe... ja merlin er sq ikke det bedste sted at handle overhovedet, måske hvis man specielt går efter dårlig service! :T
    min første helt egen com blev købt der inde, det var sådan set oz godt nok, men på et tidspunkt ik mb og lortet kom ind, og så, så jeg den ikke i 6½ måned...


    jeg kunne samtlige navne på medarbejdere der inde, og jeg fraråder alle ALLE så meget som bare at købe en brænder cd der inde. magen til dårlig service skal man lede langt efter.


    og til dig daredevil. betal pengene og hvis det så stadig ikek virker så gå til forbrugerombudsmanden, så skal han fandme nok få noget trumfet igennem!



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar


    Ud over det så prøver de altid at "prakke" 2. rangs junk på en (mht. computere)
    Og priser som er lidt syge se HER


    OMFG 1700 kr for et Creative Geforce FX 5200 128MB.


    det er sq noget af det sygeste jeg EVAH har set!


  • Shit man 1.599kr hos merlin 8o også er det enda på tilbud :))


    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=1276&sid=]

  • Lol ja.. ;).. Ved godt at man ikke skal købe hos merlin.. Men de havde faktisk et godt tilbud på det lydkort! Kunne jeg ikke står for.. På den ene side gider jeg ikke betale de 299, men at give tabt overfor Merilin, og derved forære dem et Creative Extigy (Meget dyrt) gider jeg fandme heller ikke! Skal jeg klage et eller andet sted hen, eller..?

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]