Tilbage fra studietur i Rom!

  • Hej alle! Vil bare sige, at jeg endelig er vendt tilbage fra min studietur i Rom! Det var en KANON oplevelse, senere vil jeg komme med nogle flere detaljer omkirng turen, i første omgang, ville jeg bare gøre opmærksom på min tilbagevenden :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Takker! :D


    Og god tur til dig Soltani!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Berlin er fandme også en genial by.. Der er eddermame gang i den :D


    Syntes du ?.... Syntes selv der er ALT for mange tyskere... :))


    Men ja, der er da gang i den.... Men efter en kasse bajere så fatter jeg SLET IKKE når en tysker står og snakker pølsesprog.... Ikke fordi det er meget bedre i ædru tilstand.. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Syntes du ?.... Syntes selv der er ALT for mange tyskere... :))


    Men ja, der er da gang i den.... Men efter en kasse bajere så fatter jeg SLET IKKE når en tysker står og snakker pølsesprog.... Ikke fordi det er meget bedre i ædru tilstand.. :boxed:


    Hehe ja det med Tyskerne er måske en smule svært at undgå, men underholdningen er ikke til at tage fejl af, selvfølgelig afhængig af ens promille ;) :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Hehe ja det med Tyskerne er måske en smule svært at undgå, men underholdningen er ikke til at tage fejl af, selvfølgelig afhængig af ens promille ;) :D


    HeHe... Ja, det er jo det... :))


    Men når det kommer til at "gå-i-byen", så findes der INGEN bedre by end London... efter MIN mening. Selv ikke København, kan måle sig til sokkeholderne når det kommer til det.... Ikke fordi København er SÅ fed, men er jo det bedste vi har at byde på her i landet efter min mening. Selvom Ålborg også kan være riiiimelig nice... :))


    Men en god tur i byen i udlandet hvor man har et par procenter i blodet kan jo være lige det man trænger til en gang imellem. Nogle gange har man bare brug for en ferie bagefter. Hvis man leder efter noget griner her i nærheden, så er Sverige heller ikke helt af vejen.... :)) *G*


  • Ja bestemt.. I London er nattelivet simpelthen uovertruffen.. Det er dog et par år siden jeg sidst var i London, uden at bare køre rundt om for at køre til Skotland, men de gange jeg har været der har der altså også været drøn på. Men som du selv siger så han man sq brug for en ferie når man kommer tilbage igen, og det er pænt surt, når man skal på arbejde igen i laaaaaaang tid inden den næste ferie. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Ja bestemt.. I London er nattelivet simpelthen uovertruffen.. Det er dog et par år siden jeg sidst var i London, uden at bare køre rundt om for at køre til Skotland, men de gange jeg har været der har der altså også været drøn på. Men som du selv siger så han man sq brug for en ferie når man kommer tilbage igen, og det er pænt surt, når man skal på arbejde igen i laaaaaaang tid inden den næste ferie. :D


    Yeah... oggså derfor jeg sørger for at have en uges tid hjemme inden jeg skal begynde på arbejde, så jeg har en uge til at slappe af oven på ferien...


    Er dog også nogle år siden jeg har haft ferie, så det kunne være jeg skulle overveje det i år eller næste år, men nu skal jeg lige finde ud af om jeg skal begynde på en ny uddannelse eller om jeg skal være driftstekniker et stykke tid... Arbejde før ferie... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Yeah... oggså derfor jeg sørger for at have en uges tid hjemme inden jeg skal begynde på arbejde, så jeg har en uge til at slappe af oven på ferien...


    Er dog også nogle år siden jeg har haft ferie, så det kunne være jeg skulle overveje det i år eller næste år, men nu skal jeg lige finde ud af om jeg skal begynde på en ny uddannelse eller om jeg skal være driftstekniker et stykke tid... Arbejde før ferie... ;)


    Hehe ja en ferie oven på ferien :D


    Men jeg kunne da bestemt også godt trænge til en lille ferie, har også for første gang i lang tid ikke været på ski ferie, og det føltes derfor som mega lang tid siden at den sidste udlands ferie, selvom det kun var i marts sidste år da jeg var i US i en måned.. Men alligevel ;)