mobil løsninger uden abonnement

  • noen der kender til goe abonnementer hvor man ikk skal betale fast abonnement, men kun skal betale for den tid man taler/smsér , eller skal man foretrække taletidskort ???
    gider nemli ikk betale en fast abonnement hver måned da jeg storset aldrig ringer, men skal bruge tlf for at folk kan få fat i mig

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • tak for det, tja jeg aner ikk så meget om det da jeg i mange år har været imod og få en mobil TLF, men nu er jeg nød til og få mig en

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • er der ikk noet på telmore hvor TLF og alt er inlkluderet eller skal man have en tlf iforevejen ?

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Med telmore er det 20øre pr sms og 85øre i minut og 25øre i opkaldsafgift ( når du ringer op til en)


    Og du skal bruge for (tror det er) 80kr mindst på 3md.. det jo ok :)


    Godt teleselskab uden nogen problemer!

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • jo men, man skal have en tlf ??? altså mener at der følger ikk en tlf med i abonnement som der gør i visse andre tilfælde?

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sehested
    jo men, man skal have en tlf ??? altså mener at der følger ikk en tlf med i abonnement som der gør i visse andre tilfælde?


    Du ka køæbe telefoner hos dem sammen med et abbonnement...

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Med telmore er det 20øre pr sms og 85øre i minut og 25øre i opkaldsafgift ( når du ringer op til en)


    Og du skal bruge for (tror det er) 80kr mindst på 3md.. det jo ok :)


    Godt teleselskab uden nogen problemer!


    Nemlig... Dejlig mobil-udbyder. Bruger dem selv. Og så bruge de jo Danmarks bedste net :)) .... Modsat CBB som jo bruger Sonofon... :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar
    prøv cbb.dk


    Jeg kan varmt anbefale dig den - en af mine kollega har den og han siger det er nok et af de simpleste tjenester der findes; rimelig nem til at overskue :)

  • Hvis du ikke kommer til at bruge det ret meget, er det ikke Telmore du skal have. De er trælse med deres rykkere mig her og der, fordi du ikke har brugt for 50 kr taletid i 3 mdr og i sidste ende, er det faktisk hver måned, man skal se på det rykker shit. X(
    Det er godt nok kun 7,50 pr måned, men det bliver man ret hurtigt træt af at få mails om hele tiden. :]


    Så hellere en gang Mixit. En anelse dyrere, men også uden abonnement og din indbetalte taletid gælder i 360 dage. Du kan fylde taletid på via Dankort osv. via nettet.


    Edit: BTW... Kan lige tilføje en ting. Gå langt uden om Telia. De sutter maks r*v.

  • må li se om jeg ikk kan finde mig en billig phone

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350