Teknisk skole notater

  • Jeg har samtlige af mine notater fra Teknisk Skole, hvis det på et tidspunkt kunne være nogen hjælp. :P

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Jeg har samtlige af mine notater fra Teknisk Skole, hvis det på et tidspunkt kunne være nogen hjælp. :P


    der står garanteret kun "jeg elsker trine" på dem :P


    jeg har desværre trashet alle mine.. de var ik til megen nytte..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Jeg har en MASSE!!!! Men du får en del materiale når du begynder så der er ingen grund til at låne af andre..


    Hvilken linie skal du begynde på?


    Strøm og Process?


    Jeps som IT-supporter


    Btw i har vel ikke skulle oversætte en manual fra engelsk til dansk på et analog multimeter

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk


    Jeps som IT-supporter


    Hehe okay..


    Et lille tip.. Hvis du skal være på Motorvejs forløbet, så undgå fravær overhovedet muligt.. For det kommer når du begynder på din Gennemgangstester forløb i LA3 af blive temlig kritisk.. Der er et par stykker i min klasse der er hoppet fra pga fravær.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Hehe okay..


    Et lille tip.. Hvis du skal være på Motorvejs forløbet, så undgå fravær overhovedet muligt.. For det kommer når du begynder på din Gennemgangstester forløb i LA3 af blive temlig kritisk.. Der er et par stykker i min klasse der er hoppet fra pga fravær.


    jeps ved det de er ret strenge med det fravær


    Btw i har vel ikke skulle oversætte en manual fra engelsk til dansk på et analog multimeter

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk


    jeps ved det de er ret strenge med det fravær


    Btw i har vel ikke skulle oversætte en manual fra engelsk til dansk på et analog multimeter


    Nope.. Desværre..


    Vi havde lige 6 timer Reciprok beregninger idag 8o

  • HeHe... Har også et ton eller to fra min tid på Teknisk Skole på et tidspunkt i 90´erne, men det var dengang vi ikke måtte bruge computer i skoletiden til sådan noget for det meste (Køge :] ), så de ligger i et par flyttekasser i kælderen så vidt jeg husker ...


    Men som Daniel skriver, så bliver du læsset fuld med bøger og divserse løse papirer nok til at man kan se et lille område i Amazonas forsvinde imens lærene deler ud... :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    HeHe... Har også et ton eller to fra min tid på Teknisk Skole på et tidspunkt i 90´erne, men det var dengang vi ikke måtte bruge computer i skoletiden til sådan noget for det meste (Køge :] ), så de ligger i et par flyttekasser i kælderen så vidt jeg husker ...


    Men som Daniel skriver, så bliver du læsset fuld med bøger og divserse løse papirer nok til at man kan se et lille område i Amazonas forsvinde imens lærene deler ud... :]


    Det er netop det der er problemmet det kunne sagten koges ned til en 1/4

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk


    He he godt det ikke er mig
    Regner med at få merit i matematik


    Yes men det ikke matematik. .Det er i LA der forgår..


    Selve matematik faget er regningen for mongoler. Det er på en barneniveau.. Men i LA bliver det meeeeget svært..


    F.eks. (Ved frekvens beregning i Lavpas filtre) Xc = 1:Kvadratrod opløftet i 2 * Pi i -6 og resultat i Hz.


    Eller ved kondensator afladning:
    Ueff=Umax*E - periodetid * Taufrekvens.


  • 8o det der betyder ny lommeregner


  • stooooop.... du overbelaster min hjerne.. :boxed: jeg har det svært bare at lave en ligning.. godt jeg ik ska igennem det der O.o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    stooooop.... du overbelaster min hjerne.. :boxed: jeg har det svært bare at lave en ligning.. godt jeg ik ska igennem det der O.o


    Lol ja.. Men der skal sq spidses øre hvis man ikke vil være tabt bag vognen..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    hvorfor udanner i jer ikke som datafagtekniker der er meget flere jobs til sådan nogen


    er du klar over hvor mange der vil være det? og der er ikke mange jobs til dem.. fordi alle vil være det.. derfor jeg droppede det og vil være autolakerer i stedet og fordi jeg fattede ik det lorte ohms lov :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    hvorfor udanner i jer ikke som datafagtekniker der er meget flere jobs til sådan nogen


    Det er jo ligepræcis det der ikke er :( Desværre..


    Der simpelthen for mange mennesker til stillingerne.


    Jeg er personligt igang som elektronomfagtekniker.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    hvorfor udanner i jer ikke som datafagtekniker der er meget flere jobs til sådan nogen


    HeHe... Er det som firmaet vil uddanne mig som hvis jeg vil det og ikke kan blive AntenneTeknikker efter 30/6.... Pusigt... :))


    Vil være lidt stenet og skulle tilbage på skolebænken, men beholder min nuværende grundløn, så det er vel fint nok ... Meen... :crazyeyes: