Billigt ur til arbejdsbrug!

  • http://streetfresh.dk/guides/billige-ure/ kan anbefales :-) Udelukkende ure til under 500 kr.


    Jeg har selv et Casio, som jeg bruger til arbejdsbrug - koster stor set ingenting og holder til hvad som helst! :-D


    Nu ved jeg ikke hvor mange tæsk dit ur skal kunne modstå. Hvis det er oppe i håndværkerkategorien, så gå helt klart efter det klassiske casio digitalur, de kan holde til en mindre atomkrig, og mange af de originale(inklusive dem med lommeregner) fra 80'erne holder stadig godt den dag i dag.


    I det hele taget bare et billigt digitalur der er lidt vandtæt, og hvor der er lidt af en kant om displayet (ala casios), og du har et ur der klarer sig godt på jobbet :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Jeg har ejet et Casio Marine Gear MRP-701 ( http://www.casareloj.com/prest…-analogic-marine-gear.jpg ) i en 7 års tid nu, må det være. Måske ikke det pæneste ur, men det kan holde til stortset alt.
    Jeg har det nærmest aldrig af. Jeg har selv været under uddannelse som bilmekaniker, fritidsdykker, i værnepligt og alt muligt andet, hvor uret aldrig har været af min arm. Glasset er utroligt ridset, men tænker alle ure ville se sådan ud, efter hvad jeg har haft mit igennem.


    Så jeg vil også anbefale dig et Casio. Jeg ville måske endda gå efter Marine Gear (hvis det overhovedet stadig findes), da (ikke at jeg skulle kunne sige det) de måske er lavet en smule mere robuste end de normale ure.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB


  • Så jeg vil også anbefale dig et Casio. Jeg ville måske endda gå efter Marine Gear (hvis det overhovedet stadig findes), da (ikke at jeg skulle kunne sige det) de måske er lavet en smule mere robuste end de normale ure.


    Marine gears ser kun ud til at blive solgt toldfrit ombord på fly hvor der er sådan noget luftbutik hvor man bestiller fra et blad...


    btw. fandt dette her på tilbud pt. til 698 kr.... lidt over budget I know, men der er mulighed for et møgsolidt ur der :)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • OP har ikke været her siden posten blev skrevet, så vedkommende er nok strået igen....


    Hvis det skal være billigt, hvorfor så ikke finde et ok ur i fakta/netto/bilka/føtex til under 100kr og så leve med det indtil det går i stykker og så købe et nyt?


    /ask