Svindler på DBA (Brian Pedersen, Haderslev)

  • Brian Pedersen
    Aarøsund Landevej 81st. st th
    6100 Haderslev
    Tlf:61423224
    Er blevet snydt på DBA af ovenståndeperson med et Nikon D5100 kamera d. 20.02.2013 (2185 KK)
    Manden er politianmeldt af undertegnede - har fået sags nr. og er jouranliseret som 'Bedrageri'. Har desuden lukket hans DBA profil.
    Jeg kan komme med en lang histore men I kan få et uddrag her.
    http://www.nettipsforum.dk/svi…dba_topic22228_page2.html
    mvh,Willi
    PS Aussie og Blomst/ I kan evt. få jornalnr. fra Sønderjyllands Politikreds I kan henvise til - jo flere des bedre, så kan det rent faktisk være at politiet er nødsaget tl at gøre noget!

  • Jeg er også blevet snydt for et Nikon D5100 20.02.2013 af Brian Pedersen jeg gav dog bare 2400 kr.
    Oplysningerne jeg fik på ham:
    Brian helbo Pedersen
    Aarøsund Landevej 81, st th
    6100 Haderslev
    Tlf. 61423224
    Email: sucsid83@gmail.com
    Der figurerer flere forskellige adresser på nettet, som Brian har oplyst.
    Desværre bliver manden ved med at oprette nye emailadresser og dermed nye profiler på DBA - også selvom jeg har kontaktet DBA op til flere gange, hvor de endda bekræfter at samtlige af hans profiler er lukket pga. Mistanke om svindel.
    Han sælger bl.a. Akvarie, bøger, fodboldsko, køleskab, spisebord m.m.
    Jeg fraråder alle at handle med denne mand!!

  • Journal nr. er 3300-76141-00127-13, såfremt andre skal bruge nummeret som reference ved politianmeldelse.
    Den oplyste adresse og telefon nr. matcher, så jeg vil skyde på at adressen stemmer med en Brian Pedersen.
    Jeg har oplyst hans konto nr. til politiet så det må være en formsag, hvis politiet tager sig sammen og får en kendelse.

  • Han er svær at lukke helt ned tilsyneladende, ham Brian. Jeg havde en adresse på ham der hed Øsbygade 81, men den passede jo så slet ikke. Jeg håber, alle der har haft kontakt med ham får noget ud af det


    VH


    Aussie

  • Journal nr. er 3300-76141-00127-13, såfremt andre skal bruge nummeret som reference ved politianmeldelse.
    Den oplyste adresse og telefon nr. matcher, så jeg vil skyde på at adressen stemmer med en Brian Pedersen.
    Jeg har oplyst hans konto nr. til politiet så det må være en formsag, hvis politiet tager sig sammen og får en kendelse.

    Rigtig god ide med journalnummeret fra politianmeldelsen

  • Lige en kort update - er blevet kontaktet af politiet dd., og den mistænkte har indrømmet 2 bedrageri sager. Jeg kan kun opfordre andre til at politianmelde ovennævnte person, hvis I har en lignende sag.