Til Tweak.dk crew..

  • Hej hej..


    Jeg ville bare lige høre om dette forum koster jer noget?? Hvis ja så har jeg fundet et der nok er ligesågodt gratis ! :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi
    Hej hej..


    Jeg ville bare lige høre om dette forum koster jer noget?? Hvis ja så har jeg fundet et der nok er ligesågodt gratis ! :)


    Sådan nogle ting skal du nok sende en PM til tweak.dk eller en anden admin om...

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Jeg synes helt klart dette forum er federe end PHPBB.


    Men jeg synes vbulletin er det fedeste forum der findes, men det er er sikkert dyrt. :rolleyes:

  • Det var nu også bare lige for at høre.. men er det dyrt ?? er det noget i har købt eller er det noget man har abbonnemant på ?

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Jeg synes helt klart dette forum er federe end PHPBB.


    Men jeg synes vbulletin er det fedeste forum der findes, men det er er sikkert dyrt. :rolleyes:


    Det er nu ikke så galt endda... :))


    Owned License - $160


    An owned license grants you the right to run vBulletin on one web server and one web site for each license purchased for an unlimited time. Each license may power one instance of vBulletin on one domain. Included in this package is one year's access to the member area, where you can download updated versions of the software. If you require access to the member area after the year has elapsed, you can renew your access for $30 per year.


    http://www.vbulletin.com/order/


    EDIT ... Kan nu ellers godt li Tweak.dk´s forum... :))


    Blev bare liiidt træt i hovedet af den PINK, så jeg er hoppet tilbage til den ORANGE. :))

  • 160$ er nu rimeligt meget i mit hoved, men på den anden side, det skal kun betales en gang. :D


    PINK? ORANGE? Hvad snakker du om. ?( :))


    Edit: ahh fandt det selv. Jeg savner lidt et theme med mørke faver. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    160$ er nu rimeligt meget i mit hoved, men på den anden side, det skal kun betales en gang. :D


    PINK? ORANGE? Hvad snakker du om. ?( :))


    Edit: ahh fandt det selv. Jeg savner lidt et theme med mørke faver. :)


    Tja... Som start og så 30$/år.... Men kan ikke lige at indlægne af sådan oven på hinanden istedet for avatar osv er ude til ventre som her... :)) ... Hvis jeg giver mening... sådan da... *G*


    Ja, det ville være nice med nogle flere farve-themes.. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Tja... Som start og så 30$/år.... Men kan ikke lige at indlægne af sådan oven på hinanden istedet for avatar osv er ude til ventre som her... :)) ... Hvis jeg giver mening... sådan da... *G*


    Ja, det ville være nice med nogle flere farve-themes.. :))


    Det er kun den nye version, og ja den er klam.
    Den lidt ældre er kanon fed. Den minder meget om dette forum. Men ser imo en smule bedre ud. :P ;)


    Eks.: http://www.xtremesystems.org/forums/ :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Det er kun den nye version, og ja den er klam.
    Den lidt ældre er kanon fed. Den minder meget om dette forum. Men ser imo en smule bedre ud. :P ;)


    Eks.: http://www.xtremesystems.org/forums/ :))


    Tja... Syntes det ser lidt kedeligt ud hvis jeg skal være helt ærlig... :))


    Kan bedre li Tweak.dk .... Hvis det endelig var at nogle af mod-botter her inde skulle kede sig lidt en dag, så kunne de jo lave et DARK-theme til jer gutter der fortrækker det... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Ja det ville være lækkert. :D


    Sort baggrund, med en dejlig mørk grå på fora. :P
    (http://forceunopposed.net/forum/)


    Sidder og bliver helt blind af alt det hvide.. ;(


    Jeg er nu mere til en liiidt lysere farve, men ja, det kunne da være nice med en modsætning til de farver der nu .... Eller sådan et par forskellige themes...


    Men om det er muligt for dem at lave ... og om der nogle admins der gider er jo så noget helt andet... :))

  • Jeg må hellere lige sige tak for hjælpen :) .. Der er jo mange gode tips.. Jeg har fået lyst til at lave et forum nu..:)) Men hvilket et er bedst af de gratise forums man kan få ???

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet