Meget underligt word...

  • Hey... sad lige og skrev i word i dag, og der opdagede jeg noget meget underligt...


    Prøv lige at tjek hvad der står ved afkrydsningsboksen oppe i venstre hjørne... :)) :)) :)) Er det en Microsoft medarbejder der har siddet og kedet sig eller hvad? eller er de bare lidt gammeldags...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JacobHansen
    Det tror jeg sku ikke på.. ;)


    Du har da redigeret billedet?


    nej..det har han ikke
    har set det før her på tweak? i en tråd

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnni


    nej..det har han ikke
    har set det før her på tweak? i en tråd


    jep den er god nok.. har også set det før her på tweak..

  • Det er rigtigt.. :P Er på de fleste worudgaver. Horeunger er et godkendt udtryk indenfor dansk grammatik, men den er gammel ; set mange gange før.. ;), men stadig go`hehe..:P

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Det er ikke en fejl eller noget i den retning.


    Taget fra Den Danske Netordbog


    horeunge substantiv <en; -n, -r, -rne>



    --------------------------------------------------------------------------------



    horeunge
    1.
    synonymer
    barn født uden for ægteskab
    illegitimt barn
    uægte barn
    antonymer
    ægtebarn
    kollokationer
    bastarder og horeunger

    --------------------------------------------------------------------------------



    horeunge
    2.
    betydning og brug
    et afsnits første eller sidste linje, der ved ombrydning står alene på en ny spalte eller side

  • Hehe okay... Havde bare ikke set den før, og havde heller ikke lige styr på det der med den danske ordbog... Der var en der spurgte hvad for en vers. jeg kører med... Det er Word 2002