1

tirsdag, 26. februar 2013, 22:03

Hej alle

På vegne af Tweak.dk oprettes denne tråd med henblik på at få sat max skub i Tweak på alle fronter, men for dette kan ske har vi brug for Jer, vores brugere og daglige besøgende.

Tweak,dk har den seneste tid sat massivt skub i reviews, artikler, unbox på YouTube, og konkurrencer, og det har også løftet den daglige trafik markant, men det er ikke nok for os. Tweak.dk vil gerne tage Jer brugere med på råd og efterspørge, hvilke ting I kunne ønske.

Det være udforming af test-skabelon.
Nyt design på Tweak.
Kontinuerlige konkurrencer
Artikler

Eller noget helt andet.

Ligeledes kunne vi godt bruge lidt af Jeres tid, når det handler om kommentarer til vores artikler og reviews. På denne måde kan vi forbedre vores arbejde optimalt, så igen betyder din mening meget for os.

Vi smider bolden op i luften, og ser med spænding frem til, hvad du kan bidrage med at forslag. Vi samler alle indkomne konstruktive forslag, og tager så en intern dialog, hvorefter vi kommer med en udmelding til Jer mht strategi fremmadrettet.

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

2

onsdag, 27. februar 2013, 08:33

En custom vandkølings guide måske, synes selv at det kunne være lækkert med en guide omkring det :)

Custom sleeving kunne også være fedt, og måske også en weekly guide (lidt lige som linus "tech quickie" channel)

Intel I7 4790K 4Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Gigabyte 780 Windforce OC // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

3

onsdag, 27. februar 2013, 19:49

Personligt syntes jeg at Tweak.dks udseende kunne trænge til en opdatering, der er alt for mange forskellige komponenter, som ikke ser ud til at være i brug.

Her tænker jeg, mere eller mindre hele menuen øverst, altså casemod, benchmarks, forhandler og PC galleri.
Det ville være rart med noget simpelt, uden alt for meget "bling bling".

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

4

onsdag, 27. februar 2013, 22:10

Personligt syntes jeg at Tweak.dks udseende kunne trænge til en opdatering, der er alt for mange forskellige komponenter, som ikke ser ud til at være i brug.

Her tænker jeg, mere eller mindre hele menuen øverst, altså casemod, benchmarks, forhandler og PC galleri.
Det ville være rart med noget simpelt, uden alt for meget "bling bling".
Uddyb det gerne, så vi har noget konkret at gå efter

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

5

torsdag, 28. februar 2013, 12:52

Det der bliver ment er vel noget alla www.hardwarecanucks.com design ;) men ja et refresh af jeres design ville nok falde godt i stil med jeres yotube channel

Intel I7 4790K 4Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Gigabyte 780 Windforce OC // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

6

søndag, 24. marts 2013, 10:48

Jeg kan også anbefale ingeniørernes hjemmeside www.ing.dk. En side der formidler nyheder opdelt i forsekllige segmenter, og har blog indlæg hvor burgere kan komme med indlæg.

/Mik

7

tirsdag, 26. marts 2013, 07:38

jeg håber stadig på noget mere mobilvenligt, som virker uden om tapatalk.
Ekstrabladet har ligefrem kunne lave en mobilside, og med de tosser som sidder bag det firma, må Hr. Brain da hurtigt kunne bixe noget sammen.
-ved godt i har sagt der er noget på "tegnebrættet." ;)
Tweak.dk er kun tung at arbejde med når man skal kommentere i forummet.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

8

tirsdag, 26. marts 2013, 09:44

Nyt design er allerede igang :-)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.