Podcast / net-shows, hva ser i?

  • Hey sad lige og legede lidt med min HTPC og ville smide lidt RSS - feeds ind på den og så tænkte jeg på, hva ser i andre egentlig?


    Smid hva i ser og hvorfor i ser det =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Angry Video Game Nerd (og de andre shows fra samme)
    knaldgodt pensum på hvad man IKKE skal gøre som spilprogrammør :) pt. står det dog lidt stille siden han er i gang med en AVGN film... AVGN koncentrerer sig mest om NES, SNES, MD og andre retrokonsoller


    Lazy Game Reviewer
    reviews af retrospil, samt gamle computere etc. Han laver også en række "oddware" episoder, hvor han kigger på forskelligt, unikt hardware fra 80'erne og 90'erne. Han går meget op i Maxis' "Sim" spil (sims, sim city osv.), samt klassiske DOS spil


    Ser mest de to pga. nostalgifaktoren, men AVGN var den der fik mig ind i retrogaming og fik mig til at samle på gammelt HW. Efter jeg viste AVGN til min bedste kammi, kom han også med på vognen og han har for nylig købt 3 atari 2600'ere med spil til (DBA bundle), inklusive et par der stadig er forseglede :) Hvis jeg kan lave/skaffe PSUere til dem, har han lovet en til mig, så nice :D


    The Crack
    sjov lille computeranimeret serie om to æg, har en 8-dels serie hvor de tager grundig pis på minecraft :), ellers random videoer.


    The Bedfellows
    tegnefilm serie. Random episoder for det meste... står dog stille pt, siden forfatter ikke har tid, men kommer måske som webcomic også.


    Ashens
    Reviews af forskellige ting, også af klassisk 10-kroners-butik-bras, har en meget komisk tilgang


    Det er i al fald hvad jeg følger med i... nogle har egen hjemmeside, men alle er tilgængelige via youtube...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Ved ikke helt om en weekly live stream fra Linustechtips gælder :p

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Foxx det er da klart noget jeg lige skal kigge på om er noget for mig det du fortæller om der, lyder umiddelbart ganske spændende =)


    Jesper, i denne tråd gælder alle Vpodcast's er nysgerrig efter og høre hva i andre ser da der jo er så meget ude på nettet at jeg med sikkerhed har overset nogle af de gode guldkorn =P

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW