Jo flere der deltager i konkurrencerne jo større bliver præmierne

  • Altså store præmier er jo altid dejlige og få, men har i overvejet også at lave små "hurtige" konkurrencer med små præmier? =)


    Og bare rolig skal nok deltage i den store også, skal bare lige have ordnet skrivebordet så det ikke roder for meget ;)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW


  • Og bare rolig skal nok deltage i den store også, skal bare lige have ordnet skrivebordet så det ikke roder for meget ;)


    Hehe, sådan havde jeg det også, så jeg måtte lige have sneskovlen frem, og så gik jeg ellers i gang med at rydde bordet. :)

  • Små konkurrencer er allerede i planerne. Men Tweak har brug for vi i samlet flok løfter. Det være sig deltagelse på Facebook, YouTube osv.


    Producenterne gider ikke poste ting efter Jer, hvis der er 2 deltagere, så mere liv/deltagelse = super fede sager :-)

  • Hvor meget/mange nye medlemmer trækker de store præmier?


    Personligt er jeg stadig her på siden pga man som regel får et godt og gennemtænkt svar når man laver et indlæg herinde og ikke pga jeg kan vinde nogle store præmier.


    Jeg har personligt for en del tid siden postet herinde at jeg syntes mindre og hurtigere konkurrencer ville være et forsøg værd, men hvis i vil have andre ideer/forslag smider i mig bare en PM =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Synes også at det er synd med alle de brugere som har ét indlæg der deltager, håber da ikke at i tæller dem med? IMO skal man være "aktiv" på Tweak for at være med i konkurrencerne.

  • Synes også at det er synd med alle de brugere som har ét indlæg der deltager, håber da ikke at i tæller dem med? IMO skal man være "aktiv" på Tweak for at være med i konkurrencerne.

    Jeg synes også det er synd at der er så få af de gamle aktive brugere der gider at være med i konkurrencerne.

  • Det jo fordi man aldrig vinder!! :P
    -Men ja, det er da synd at det er tyndet ud med gamle aktive brugere.
    Kan ikke selv prale med min aktivitet på Tweak længere.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Pinky og Keyzer - Personligt tror jeg at sådan noget som Facebook og den slags har været med til at "stjæle" folk fra sites som dette, førhen var der en del "hyggesnak" her på forummet synes jeg og tror simpelhen folk idag får dækket det sociale "behov" på facebook.


    Men jo jeg deltager skam gerne i konkurrencer herinde på forummet, gider dog ikke dem hvor jeg skal poste et eller andet på facebook.


    Ved godt det er en smule dødt her rundt om på danske sites, men hva med og lave noget alle det bit-tech har med casemodding hvor der bliver uddelt en månedelig præmie til et par stykker, ikke store præmier, men evt bare lidt blæsere, usb-nøgle og andre små ting (hvis det altså er noget som i kan få fat på) og så en årlig konkurrence med lidt større præmier.


    1 - Jeg tror det vil få et par stykker flere igang med at poste herinde og vise deres ting frem.


    2 - Jo flere der poster den slags herinde, jo flere tror jeg også der vil komme og kigge på det og evt kommentere på hva folk viser frem.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Keyzer - Nej, synes ikke her mangler noget..
    Måske Grilrotten og Bentzen? :pokey:
    Anyway, efter jeg fik mobil med stor skærm, har jeg næsten ikke været på Tweak
    Den mobile del har simpelthen været alt for dårlig.
    Har ikke prøvet det sidste års tid på mobilen må jeg indrømme.
    Har brugt telefonen som computeren.
    Den stationære er nok max tændt 2 timer om ugen, i forhold til 4 timer om dagen før i tiden.
    -Og så har man fået kone, barn, hus, bil, hund, fisk, osv... Andre ting har bare fanget ens fritid.
    Prøver da lige den mobile del igen i weekenden.
    Kunne ikke skrive på siden på mobilen sidst jeg prøvede.
    Og jeg er helt sikker på at jeg ikke er den eneste som er hoppet til den mobile browser.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Afprøver lige mobiltelefon brug. Nu kan jeg da skrive i boxen, men det er bestemt ikke optimalt til mobil-brug. :)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Afprøver lige mobiltelefon brug. Nu kan jeg da skrive i boxen, men det er bestemt ikke optimalt til mobil-brug. :)


    Det er præcis derfor der findes apps som Tapatalk til at gøre forum-browsing langt mere smooth på mobile enheder.


    Skrevet på min iPad 3 via Tapatalk HD

  • Ja, men jeg gider ikke betale penge for et program jeg kun har til sinde at bruge på Tweak.
    Har ikke haft problemer med at skrive end på andre sider end Tweak :)
    -Men det kan da godt være det kun er mig. Hvem ved.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Jeg har ikke selv problemer med at skrive på hjemmeside på hverken iPhone 4S eller iPad 3.
    Men bruger dog mest Tapatalk, da det er sat superlækkert op.


    Og de par kr Tapatalk koster er givet godt ud.
    Jeg bruger også kun Tapatalk til Tweak lige nu.

  • Måske man burde få noget tapas - forumet er et mareridt at navigere på telefonen. 8o


    Specielt "Enter search word" dropdown menuen - min telefon tror altid jeg vil klikke på det omkringliggende logo :pinch:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |