God weekend alle sammen

  • arbejde... fik ikke fred nok inde på job, så sætter mig herhjemme og arbejder lidt, ellers... sur minister og det går jo ikke lige.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • arbejde... fik ikke fred nok inde på job, så sætter mig herhjemme og arbejder lidt, ellers... sur minister og det går jo ikke lige.


    Kan så komme tilbage på arbejde... og ikke sidde på Tweak..


    Vil sgu nødigt have flere skatter :)...


    Min weekend vil udelukket gå på totalt afslappelse, efter en hård uge i Italien på lyn kursus i programmering til automations anlæg :)

  • Lidt af de ting der er planlagt hvor jeg sikkert ikke når halvdelen:


    - Læst omkring CVR nr
    - Læst omkring Petrashop (Og lign gratis webshops)
    - Kigget på frie domæner - Evt bestille
    - Tegne en barselsgave til min nevø, så jeg kan få fræst, drejet og laserskåret den næste uge
    - Begynde at tegne mine skitser ind i 3D, så der er chance for at få lavet prøver (Casebuild)
    - Begynde at designe kølehoveder til overstående casebuild
    - Skitser til lidt forskellige mods


    Ja, det var hvis lige de ting der står først :baby:

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm


  • Kan så komme tilbage på arbejde... og ikke sidde på Tweak..


    Vil sgu nødigt have flere skatter :)...


    Min weekend vil udelukket gå på totalt afslappelse, efter en hård uge i Italien på lyn kursus i programmering til automations anlæg :)

    Nej ikke flere skatter :D

  • Det var ikke så lidt


  • Kan så komme tilbage på arbejde... og ikke sidde på Tweak..


    Vil sgu nødigt have flere skatter :)...


    Min weekend vil udelukket gå på totalt afslappelse, efter en hård uge i Italien på lyn kursus i programmering til automations anlæg :)


    no way.. min fredag aften her er gået på at stene foran min skærm. Arbejde bliver i morgen og søndag måske. Men damn er smadret nu, tror ikke helt jeg er ovre min forkølelse endnu og været oppe siden kl. 5. Så tror den står på en tur i kassen om lidt.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Tja har bare planer om at game og slappe af, samtidig med at jeg fik lavet en opgradering af mit cable management, her i dag :)


    [Blocked Image: http://i.imgur.com/hn1Xr.jpg]

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • ilm!


    lidt noget lort her, da jeg sad for 3 mdr siden og planlagde min vagt ( vi planlægger 3mdr frem i tiden ) så valgte jeg af uforklarlige årsager at arbejde fredag nat og i morgen Lørdag 12 timer, fra 19:30-07:30... ØV!!! vi skal dog være herude i weekenderne mindst 30 timer så det er ok at høvle timer af, men når man bor i Aarhus så jaa, gider man ikke sidde her en fredag nat... ihh! X(

  • Skal arbejde de sædvanlige 9-10 timer dagligt. Min sidste fridag var 12. december...men snart har jeg 6 ugers ferie!

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg er navigatør. For mit vedkommende betyder det ca. 6 ugers arbejde/6 ugers ferie på det skib hvor jeg er nu.

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Ganske gode penge. Omkring 26-27k udbetalt.


    I princippet er det ikke svært at have en kæreste. Det kræver blot at hun accepterer at det er det man laver og ønsker at lave.
    I virkeligheden er det dog ikke altid lige nemt. Der er mange, der ikke kan forligne sig med at deres kæreste er væk i halvdelen af tiden.

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Der er jo mange der er væk i kængere perioder, for så at være hjemme på samme måde


    man er jo til gengæld 100% på når man så er hjemme


    tænk på dem hvor den ene har natarbejde uge efter uge

  • Ja det har du ret i!!


    men ja det er rart et være hjemme i 6 uger af gangen, men jeg er nok mest typen der er på arbejde og hjemme igen :-) og jeg kører også forskellige vagter men synes jeg kan få det til at spille alligevel... :)