modding til kabi???

  • Kan man lave meget om på dette kabi???


    ?(


    Hvis der er nogle der har nogle billeder med dette kabinet hvor det er modded må i gerne vise dem, fordi jeg vil måske ud og købe det og jeg vil putte en sej rude i eller jeg vil selv lave et mynster.


    hvis der er nogle der har tips til hvad man kan gøre ved det, må i gerne sige det til mig... Mange tak. ;)

  • kan du ikke male den lyserød. derefter giver du den nogle lortebrune prikker over det hele. så sætter du noget pink Glowvire neden under og i fronten. måske et lille top vindue med tilhørende fandukt og blæser, samt en moddet HD med plexirude og blå leds i.


    du kan også sætte nogle nye fødder på med leds i. eller evt lave en hel ny plexifod i 2 - 3 cm tykt plexiglas

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
    kan du ikke male den lyserød. derefter giver du den nogle lortebrune prikker over det hele. så sætter du noget pink Glowvire neden under og i fronten. måske et lille top vindue med tilhørende fandukt og blæser, samt en moddet HD med plexirude og blå leds i.


    du kan også sætte nogle nye fødder på med leds i. eller evt lave en hel ny plexifod i 2 - 3 cm tykt plexiglas


    Han siger han vil tænke over dit forslag :)) :T
    [SIZE=1]"Sig ikke til MINI at jeg skrev det :crazyeyes:"[/SIZE]

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    Du kan lave sindsygt meget ved det kabinet.. mit ser sådan her ud.. og det er kun midi toweret.. det du vil ha er hightower..


    [Blocked Image: http://www.wrah.dk/images/case_02.JPG]


    Vil nok lave det der med glow wire.
    Men jeg vil ikke have min front malet en anden farve.


    Jeg vil også lave et andet billede på siden, det skulle gerne blive til en kat... vil gerne vise jer det når jeg får mit kabi, efter den 2. maj engang.


    Jeg vil også lave noget under front pladen nogle tænd og sluk knapper til mine neon rør... selvfølgelig BLÅ!!! :)) :)) ;) Men jeg vil også lave noget med fødderne.