Har i fået styr på julegaverne?

  • Ja puha - folk er kommet med ønskesedler alt for sent, så jeg må ud her i ugen og købe det meste 8|

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Som sædvanligt ligger mine eksaminer og irriterer og det kombineret med at ønskelister per definition altid kommer sent, betyder at jeg har efterhånden vænnet mig til at leve med en smule stress lige inden jul :pinch:


    Personligt har jeg altid en ønskeliste på google docs, som jeg refererer til, så kan jeg også tilføje ting som jeg selv vil købe.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Skal ikke købe nogle så er "færdig". Jeg tager på arbejde i morgen og kommer først hjem om 6 uger så jeg springer julen over i år.

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg flyver til Dublin om lidt hvor jeg skal påmønstre skibet og så sejler vi rundt i Nordeuropa. Der er da lidt julemiddag ombord, men det er ikke så meget.

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg har ikke endnu, eller helt.


    Skal ned idag og købe gaven til den bedre halvdel, 1 fra vores dyr og 1 fra mig.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Skal også først ud imorgen og købe. Er stadig i tvivl om hvor mange og hvad jeg skal købe da jeg mangler ønsker fra en del ?(

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

  • Hele skidtet er klaret.


    Min lillesøster køber vanen tro alle gaverne og så overfører jeg bare beløbet til hendes konto.
    Jeg har også sendt en Xbox 360 hjem til min kæreste - så har hun noget at underholde sig med, indtil jeg kommer tilbage til Danmark igen.


    Minimum ydelse, maksimal nydelse :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Så har jeg også fået bestilt de sidste julegaver jeg skulle stå for.


    Den ene ligger i en pakkeshop og venter og håber på at den anden kommer i morgen.


    Hvor er det dejligt at være færdig med det. Hvis man da ikke lige skulle finde på en julegave til en selv he he

  • Jeg har fået styr på de vigtigste i familien, nemlig gaverne til mine to niecer... hvad jeg så skal give resten, aner jeg ikke endnu :)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200