Hjælp til mine computer. den dur ikke

  • Jeg sider her og er hved at give op efter ca 3 dage hvor jeg ikke har lavet andet end at se om jeg kunne fixe min computer.
    Problemmet er.
    Den Genstarter bare uden grund.
    Den giver mig blue screen of death.
    Den fryser bare.
    Hvad har jeg selv prøvet.
    Jeg har skiftet grafikkortet ud med en anden for at se om fejlen kunne ligge der.
    Jeg har ændret mit C drev til en anden hardisk så styresystemmet er på anden HD
    Jeg har prøvet at pille alle ram ud på nær en. og har prøvet at rykke den ene ram skive til en anden slot.
    Jeg har prøvet en bios reset.
    jeg har prøvet at instalere alle de nyeste driver både til bundkort, grafik audio, bios osv.
    jeg har haft formateret minst 7 gange på grund af ændringerne som jeg har foretaget med tiden.
    jeg har prøvet at gp under events for at se hvorfor den lukker computeren. den giver mig denne kode (The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: 0x0000000a (0x000000000000002b, 0x0000000000000002, 0x0000000000000000, 0xfffff80002a81a03). A dump was saved in: C:\Windows\MEMORY.DMP. Report Id: .) som jeg ikke rigtigt forstår hvad jeg skal bruge til. måske en her inde kan fortælle mig hvad den siger.
    Fandt en løs ledning fra strømforsygningen som jeg har skiftet ud. løste ikke problemmet.
    Har udført en virus scan af system med AVG anti virus.
    Hvis der er noget i kan komme i tanke om jeg kan teste eller noget jeg kan give jer for at finde en løsning så vil jeg gøre alt for at give de informationer som er nødventige. takker for forhånd.

  • Hvis du poster denne under Hardware og TIlbehør vil der nok være flere der ser den :)



    Sidder dine kølere rigtigt og er din PC nogenlunde støvfri?


    Har du flashet til nyeste BIOS?


    Se i BIOS om dine ram og CPU får den rette spænding (volt).

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H