hjælp til opgave

  • hey alle sammen, har brug for jeres hjælp. Jeg skal skrive en større skriftlign opgave (SSO) og jeg kan simpelthen ikke fidne ud af hvad jeg skal skrive om.. .det skal helst ikke være noget typisk som alle skriver om, som f.eks først og anden verdenskrig osv... påforhånd tak

  • Tror SSO er det samme som det SRP vi har på HTX, der indgår 2 fag og så skal man skrive en beskrivelse af sit emne, hvor man derefter får udleveret en opgave?


    Men jeg har valgt uafhængig spiludvikling (indie games) som mit emne, i min beskrivelse har jeg bla. skrevet hvordan man går fra idé til et færdigt spil, hvordan man kan få en kæmpe fanbase uden nogen rigtig form for marketing, når sådan nogle som EA kan bruge millioner men stadig tjene lige meget (Minecraft, Limbo, osv), og så har indie spil også en væsentlig bedre omtale.
    Og så noget med fordele, ulemper, problemer med et uafhængigt spil :)


    Der er mange fra min årgang der har valgt noget som er taget direkte ud fra historiebøgerne, men der er også andre som har taget nogle mere personlige emner op som musik, japanske tegnefilm og cipher (blandet med matematik).

  • Quote

    'X3N4T3'


    Ja det svarer i grove træk til SRP'en på både STX og HTX...


    Men dalacian, det er ikke bare sådan lige at foreslå noget, vi kunne jo sige alt fra vingummibamser til atomfysik hvis vi ikke får nogle interesser, felter eller bare noget at gå efter :)
    Skrev SRP sidste år, og jeg skrev om poker, men det skal jo helst være noget der interesserer dig :9xo