Hjælp til markedsanalyse - spørgeskema

  • Hej Tweekers!


    Lang tid siden jeg har været aktivt herinde på siden.. Men jeg har brug for jeres hjælp, og håber at der er nogle der har tid og lyst. Vi er en gruppe studerende fra Århus Universitet i Herning, som laver en markedsanalyse omkring Smart TV. Det ville hjælpe os utrolig meget, hvis du ville bruge 5-10 minutter på at udfylde dette spørgeskema.


    http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=86E85CSW3P95

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Er der nogensinde nogen der har set et af de her såkaldte "smart" TV? Jeg har endnu tilgode at opleve et der faktisk fungerer smart!


    /ask

  • Ja man kan diskutere hvor "smarte" de er, men det er den betegnelse alle producenterne benytter. Synes dog at udviklingen på området har været meget positiv, men langt fra god nok når man ser på udviklingen af andre teknologiske enheder. Man kan kun håbe at brugervenligheden og inholdet bliver forbedret så det kan skabe noget mere incitement til at benytte de ellers relative fede features.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • tog den lige ;)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Ja, vi er da helt enige. Jeg undres bare over at der kan produceres små "smarte" kasser ale wd tv live til 6-700 kr som bare fungerer så meget bedre end hvad jeg har set på noget tv, samtidigt med at format understøttelsen er meget bedre.


    Hvad sker der i øvrigt for nogle af de mange fjernbetjenings-apps som bare er en fjernbetjening med knapper ala den der følger med til tv'et? Hvorfor ikke udnytte at man har en ekstra skærm så man kunne navigere i menuer direkte derfra mens der stadigt var fuldt billede på tv'et (ok - jeg har set det et enkelt sted fungere sådan, men det burde være standarten).


    /ask