Augmented Reality i Illustreret Videnskab.

  • Hey, vil lige dele en video med jer som jeg lavede i går.


    Hvis nogen af jer holder Illustreret Videnskab og samtidigt har en smartphone eller tablet,
    så bør i kigge på det nyes nummer.



    Det sgu meget sjovt lavet, og et hit for de mindre børn. :)
    Sorry at videoen ryster lidt.
    Var ikke nemt at filme min iPad med min iPhone og samtidigt have det hele i billedet. :D


    Har tidligere lavet en anden video omhandlende Augmented Reality:



    Skulle andre kende til lignende apps til iOS, vil jeg meget gerne høre fra jer. :)

  • Rigtig gode videoer! Jeg hørte en del om det for nogle år siden, men siden da har der været stille. Er det ikke blevet som forventet eller hvorfor er der så stille omkring det? Synes det lød rigtig smart dengang.

  • Har holdt IV før.... rigtigt nice blad... tror jeg vil ønske mig et års abo til jul :D


    men uanset... jeg tror jeg vil købe det nuværende nummer for shits&giggles ;)


    SuperSolid:
    Det er fordi det ikke er helt så anvendeligt endnu, der er fx. stadig problemer med AR mærker hvis man bevæger sig for meget, plus at man skal bruge en håndholdt enhed for at det virker.


    Jeg glæder mig til den dag alm. mennesker kan få AR briller eller -linser, men på det område er der også nogle snags. Men tænk på nogle fede spil der kan laves til det :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200