Spørgeskema om stikdåser

  • Hej.


    Vi er er nogle HTX elever der er i gang med et projekt i faget Teknologi. Vi vil blive meget glade hvis i vil tage jer tid til at udfylde dette spørgeskema (det tager max 5 minutter)


    http://www.askpeople.dk/?i3=44fdb305e417685


    Mange tak! :9xo


    PS. Hvis i har kommentarer eller ting der irritere jer vedrørende stikdåser må i meget gerne skrive dem her i tråden.


    /Borgstrøm

    Intel Core 2 Duo E8500 3,16ghz Cooled by Corsair H50
    Asus P5N-E SLI
    Club 3D RADEON HD 5670 512 mb gddr5
    Kingston HyperX Pc2-6400 2 x 2 Gb
    Apevia Chameleon 550 Watt
    Samsung Spinpoint F1 1 tb
    Kabinet: Apevia X-Plorer
    Windows 7 ultimate 64bit
    Logitech G15, G9, G35, Z4
    Steelseries SX


    Acer P226HQL + Phillips 19 tommer



  • Hvilket år er du i gang med?
    Hvis man opdeler en stikdåse i moduler som kan sættes sammen, så kan det ende med at blive meget dyrt per modul.
    Jeg gad ikke betale ekstra for sådan noget, i hvert fald ikke hvis det blev betydeligt dyrere.

  • Nej det er også der jeg ser problemet.


    Og så selvfølgelig, at produktet allerede er lavet.. Men det er selvfølgelig os bare et skoleprojekt..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • De ja vu... hár vi ikke allerede haft ét skoleprojekt om det eksakt samme i fjor?


    Jeres lærere skal da enten stramme sig lidt an, eller i elever mangler noget kreativitet :D

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Nå nu har jeg besvaret det...


    Jeg har dog et par kommentarer:
    Først og fremmest behøver ens el installationer ikke at være gamle bare fordi bygningen er det.
    Derudover så har i stavet transportere som transpotere i sætningen

    Quote

    Dette gør den er lettere at transpotere og udvide hvis du mangler stik. ?


    Oveni det ville jeg fjerne punktummet og mellemrummet efter stik samt tilføje et "at" mellem "dette gør" og "den er lettere".

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • well... konceptet er da stadig dueligt hvis man har kontakt til en kinesisk sweatshop som kan samle dem for en slik :)


    Hvad der pisser mig allermest af ved stikdåser, er at de alle "glemmer" de enheder der har en stikmonteret transformer (mange switches, routere og ældre spillekonsoller har). Selvom stikket er skråtstillet, er det stadig en irritation ikke at kunne udnytte alle stik i skinnen.


    ovenikøbet, med et modulsystem skal stikdåsen både idiotsikres (primært børn, se på hvordan alm. danske stik virker) og skidtsikres (mange ligger hvor der sjældent gøres rent)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200