den bedste mad side i kender ?

  • Jeg følger gerne Max på Kvalimad.dk


    http://www.kvalimad.dk/


    Jeg elsker hans tilgang til at løse problemer og måden han sætter det hele sammen på. Men okay, jeg elsker også at lave mad og på en simple måde, men på en dyb måde.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Elsker nu selv just-eat ;)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Jeg følger gerne Max på Kvalimad.dk


    http://www.kvalimad.dk/


    Jeg elsker hans tilgang til at løse problemer og måden han sætter det hele sammen på. Men okay, jeg elsker også at lave mad og på en simple måde, men på en dyb måde.


    uuuh... det er nu en fin side, man kan ikke lade vaere med at savle naar man ser hans opskrift paa hjemmelavet bacon.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Der er en del gode channels på youtube...


    cookingwithdog er god hvis du gerne vil prøve lidt godt fra det japanske køkken
    BBQ Pit Boys er god hvis du er intra i at lave noget godt på grillen
    epicmealtime hvis det skal være ALT andet end sundt (og klamt oveni :D)


    Nogle er bedre end andre, og nogle kanaler er af en kvalitet man gerne vil se på fjernsynet, Cooking With Dog vil jeg sige, kunne sagtens blive fast på en tv station :D


    det meste man kan finde handler dog om at lave bacon bombs (de ser klamme ud, er ikke sunde, men smager eddermaneme godt:D) eller om at lave en koloenorm, klam, burger... de gode tager tid at finde, men de er der ;)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200