Komplett SSD/HDD kampagne 10%

  • Jeg håber i kan bære over med det og ikke ser det som reklame, men Komplett kører en kampagne men KUN I DAG, hvor man kan spare 10% på alle deres SSDer og HDDer.


    Så hvis nogen går med tanker om at købe en ny SSD, kan man spare lidt der(men det er naturligvis ikke alle diske det kan betale sig at købe fra dem under alle omstændigheder, så tjek edbpriser inden).

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Synes det er en lidt underlig kampagne. 10% er ikke ligefrem en besparing, som får mig til at lave et impulskøb. Det er vel fint hvis man allerede havde planer om at købe, men jeg ser ikke sådan en 480gb ssd til 3000 med 300 kroners besparelse og tænker: "Wow, must have now". Man kan selvfølgelig ikke brokke sig over at tingene er billigere, men efter min forståelse er tilbud noget, som får en til at købe produktet med det samme.

  • Jeg er sådan set enig, det bunder nok i at komplett sikkert ikke har den store margin på computerting generelt, så man skal helt klart bruge sin egen sunde fornuft.


    Nogle af deres diske har de dog nogle rigtigt fine priser på, intels 330 på 120GB ser rigtigt god ud (jeg overvejer en til min ultrabay i min thinkpad) til 629 plus 39 kr porto/afhentning, det er 80 kr lavere end den nærmeste konkurrent(svarende til ca. 12 %).

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Altså de tilbud de ofte har hver weekend tjener de jo ikke penge på. Det er udelukkende for at få mere loyalitet fra deres kunder. Det er udelukkende for st gøre sig stærkere mod konkurrenterne. En slags reklame, bare uden at være i radio eller tv.


    Men jeg var da ved at købe 4x WD Red 2TB NAS harddiske. Men alene fordi det ville være billigere end alle andre steder. Købte dog ike noget da pengepungen er lidt tynd. Og selvom jeg får løn i morgen (altså i dag) så skal jeg jo stadig have penge til hele måneden frem.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    jeg kom sq lige til at købe en SSD derinde :D hehe


    10% er ikk meget men det da fint nok...


    Tjae jeg købte mig da også lige en Samsung 830 128gb. :-)



    Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

    MB: Asus P5Q Deluxe P45
    CPU: Intel Q8400S w/Asus Silent Square Pro (Stock)
    RAM: Kingston HyperX 2x2gb
    GPU: Asus Radeon R290X DirectCU
    PSU: Corsair HX620W


    Samlet i et Antec P182