min kæreste kan ikke blive bange

  • okay nu har jeg prøvet med en maser ting feks gyserfilm og alt muligt andet og her for lidt siden der prøvede jeg med ÆGTE billeder og film af mennesker der blev skudt og alt muligt andet (kiggede ikke selv for er mega klamt og jeg hader sådan noget) men hun er stadigvæk ikke bange har i en ide til hvad jeg kan gøre for at skræmme hende??

  • Hvad er lige den store ide med at skræmme hende?

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Hmmm...hvad med...


    Træk bukserne ned - det vil sikkert hjælpe :)) :)) :ban:


    Eller hold et spejl op foran hende...:P :))



    Hehe, ej, var jeg for grov nu? i så fald - sry - bare gas ;) :D :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    okay nu har jeg prøvet med en maser ting feks gyserfilm og alt muligt andet og her for lidt siden der prøvede jeg med ÆGTE billeder og film af mennesker der blev skudt og alt muligt andet (kiggede ikke selv for er mega klamt og jeg hader sådan noget) men hun er stadigvæk ikke bange har i en ide til hvad jeg kan gøre for at skræmme hende??



    Hmmm, hvis du virklig vil gøre hende bange, sådan seriøst bange, og hun self. er med på den, så syns jeg du skal få hende kronraget, smid hende i noget hvidt tøj, skriv "WhitePower" på det, kør så en tur til Århus, her har vi noget der hedder Gjellerrupparken lidt ala Vlodsmose i Odense, vent til klokken bliver 22-23 sæt hende af mit inde i kvateret, så tror jeg nok hun skal blive bange, bare rolig ;)


    Nej, det er self. ikke noget, nogen som helst skal udsættes for, grunden til at din kæreste siger at hun ikke kan blive bange er sådan set bare for at få lidt mere opmærksomhed, skal du nok se, uanset hvem vi er eller tror vi er, så kan vi alle blive bange....


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT


  • Havde samme idé som dig Zigiro ;D


  • Jaha, piger/kvinder kæreste eller ej, SKAL have en dosis opmærksomhed om dagen, ellers kan de simpelthen ikke klare sig... :))

  • jeg var i byen igår.... kan sende dig et billed over messenger.......

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Mit bud: Har du nogenlunde en acceptabel hjemmebio så smider du "the Ring" på. (JAPANSK version) skru helt op for surrounden. Pisser hun ikke bare lidt i bukserne, så må du sku finde en anden kæreste for så er der noget galt med hende :rolleyes:

  • :dots:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Squall
    Mit bud: Har du nogenlunde en acceptabel hjemmebio så smider du "the Ring" på. (JAPANSK version) skru helt op for surrounden. Pisser hun ikke bare lidt i bukserne, så må du sku finde en anden kæreste for så er der noget galt med hende :rolleyes:


    jae noget i den stil, jeg ville nu hellere skræmme hende psykologisk.:)
    tag hende med ud på en tur i skoven, gå langt der ind, og pludselig bliver du bortført( noget du self har aftalt med nogen m8's fra gaden), så skal du fandme se! :P :)