fed forum ide

  • Hehe, du mener så du rigtig kan slå dig løs? :))


    Ej, ved godt hvad du mener, og til hvilken type members ;) :P


    Og jeg synes faktisk det ville være en okay ide...den skulle nok bare ikke være på forsiden som de andre foraer...nok nærmere gemmes væk som film&musik-forummet, for tænk alle de overskrifter der ville blive!! 8o 8o :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Hehe, du mener så du rigtig kan slå dig løs? :))


    Ej, ved godt hvad du mener, og til hvilken type members ;) :P


    Og jeg synes faktisk det ville være en okay ide...den skulle nok bare ikke være på forsiden som de andre foraer...nok nærmere gemmes væk som film&musik-forummet, for tænk alle de overskrifter der ville blive!! 8o 8o :]


    He he dette er ikke ment som et forslag til tweak for så havde jeg bare sendt en pm til ham ;)


    --> nej, synes bare lige det var et sjovt påfund de havde lavet der ;), men okay lidt smart er det jo og gør det nok også lettere for nye members at føle sig hjemme, da der ikke er nogle spørgsål som er for dumme :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Og desuden ville en sådan del af et forum ikke blive lavet for at spare os fra spørgsmål, men derimod lave flere spørgsmål, netop fordi at ingen spørgsmål er for dumme ;)


    Aha...


    Et forum til spørgsmål som fx :


    " Min neger lugter. Hvad skal jeg gøre ? "


    " Jeg kan ikke finde min fjernbetjening. Er der andre måder og skifte kanal på uden at rejse sig? "


    " Min computer er varmere end min stuetemperatur. Er det normalt? "


    " Det gør ondt når jeg stikker min finger ind i en blæser der kører. Hvordan undgår jeg det? "


    ... For der var jo INGEN spørgsmål der var dumme vel ? :))


  • Sjovt som du er efter mig i dag din rotte :rolleyes: ............... ;)


    Nej jeg mener det skulle bruges til spørgsmål som "hvad er cache?" - "Hvad er overclocking?"


    Altså spørgsmål som mange kender svaret på men som også er rare at vide hvis man ikke kender svaret på dem ;)


  • LOL - de er GODT NOK dumme de spørgsmål du nævner de :)) - men samtidig er de også realistiske, skræmmende nok 8o :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Sjovt som du er efter mig i dag din rotte :rolleyes: ............... ;)


    Nej jeg mener det skulle bruges til spørgsmål som "hvad er cache?" - "Hvad er overclocking?"


    Altså spørgsmål som mange kender svaret på men som også er rare at vide hvis man ikke kender svaret på dem ;)


    HeHe... Det er jo så noget HELT andet .... De spørgsmål er jo meget normale... og helt passende i de forums som der er nu IMO... :))


    Der kan vi jo også se at det er newbies, så vi overfalder dem jo ikke når de skriver noget som nogle måske ser som en selvfølgelig at man ved.... Håber jeg da ikke at folk gør... ;)


  • ville heller have man lavede en FAQ så...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    HeHe... Det er jo så noget HELT andet .... De spørgsmål er jo meget normale... og helt passende i de forums som der er nu IMO... :))


    Der kan vi jo også se at det er newbies, så vi overfalder dem jo ikke når de skriver noget som nogle måske ser som en selvfølgelig at man ved.... Håber jeg da ikke at folk gør... ;)


    Er jo også det jeg mener, nogle tør måske ikke spørge om ting fordi det tilsyneladende er noget alle andre ved ;) --> og nej kunne aldrig selv finde på at overfalde noge som stillede et sådan spørgsmål ;)


    Og nej, det er stadig ikke noget forslag til tweak fra min side om at et sådan forum bliver oprettet, jeg faldt over det via en nyhed og synes det var sjovt ;)


    tror aldrig FAQs vil kunne dække alles spørgsmål ;)