Husk at følge med i Google I/O 2012!

  • Jeg har set mest frem til at høre mere om Asus Nexus 7.. Og det er der da vist også kommet!


    Jeg synes godt nok den er lækker. Quad-core. Til $199. Men nu kommer Amazon med en Kindle Fire 2? Hvad skal man dog vælge .. :)


    http://www.theverge.com/2012/6…7-android-tablet-hands-on

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Jeg har set mest frem til at høre mere om Asus Nexus 7.. Og det er der da vist også kommet!


    Jeg synes godt nok den er lækker. Quad-core. Til $199. Men nu kommer Amazon med en Kindle Fire 2? Hvad skal man dog vælge .. :)


    http://www.theverge.com/2012/6…7-android-tablet-hands-on


    Øh ja, 4-core CPU og en 16-core GPU.
    Jeg vil vælge Nexus 7, da den kommer med standard JB (Jelly Bean)


    Og inden folk begynder at klage over at kanterne går så langt ind over siden, så er det lavet sådan, så man ikke lægger sine hænder på skærmen, når man holder den med begge hænder.


    EDIT: Synes godt nok også at de Glass var fede, men prisen er rimelig høj til at bruge på sådan en ting. (lige nu $1500 for udviklere)


  • Øh ja, 4-core CPU og en 16-core GPU.
    Jeg vil vælge Nexus 7, da den kommer med standard JB (Jelly Bean)


    Og inden folk begynder at klage over at kanterne går så langt ind over siden, så er det lavet sådan, så man ikke lægger sine hænder på skærmen, når man holder den med begge hænder.


    EDIT: Synes godt nok også at de Glass var fede, men prisen er rimelig høj til at bruge på sådan en ting. (lige nu $1500 for udviklere)

    Har den en 16-core GPU? Det lidt vildt.. :whistling: Og jeg har nu ikke det store imod kanterne. Jeg har set værre.


    Jeg følger ikke med mere.. Hvilke Glass? :rolleyes:

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Har den en 16-core GPU? Det lidt vildt.. :whistling: Og jeg har nu ikke det store imod kanterne. Jeg har set værre.


    Jeg følger ikke med mere.. Hvilke Glass? :rolleyes:


    Demo #1


    Fra selve Google I/O, der er også en video.


    Det fede ved dem, er at man kan have et hangout med nogen, samtidig med at du laver noget andet, og endda kan se/høre dem.

  • synes nu nexus 7 virker lidt klejn i det...


    Gad godt have en tablet der var en god sjat større end en ipad... sådan lige 10-15 cm ekstra på hvert led kunne ikke skade, ja den ville veje mere, men for faen den ville også være til at holde ud at at se film på :)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Kan ikke rigtigt se meningen med en widescreen tablet..


    Jo, hvis man 100% kun skal bruge den til at se widescreen film på.
    Men ellers ikke.
    Spil, websurf og apps på 7" widescreen tror jeg nu hurtigt jeg ville blive træt af.
    Der er jeg sgu glad for iPad'en har holdt sig til en 4:3 skærm, med den dejlige 2048x1536 skærm.


    Ellers skal man op i en helt anden skærmstørrelse for at det er værd at se på i widescreen.
    Meeeen, som Foxx siger, så vil en tablet 10-15cm bredere og højere end en iPad godt nok være kæmpe.


    Jeg synes iPad'ens skærm har en perfekt størrelse, men jo - skal man KUN se film og absolut ikke andet,
    så er widescreen da nok svaret.