Hvad sker der lige med vejret?

  • Vi har midten af juni måned. Det skulle være sommer. Jeg kan snart ikke huske hvornår vejret var rigtig godt med sol. Og lige nu bare regner og regner det.


    Gad vide om vi får sommervejr i år. :pokey:

  • Jeg elsker når det regner - men det skal dælme regne ordentligt. Sådan har jeg det med alt vejr; også se, sol og torden.


    Bare vejret er seriøst omkring med hvad det vil, så er jeg tilfreds!


    Men det kan det danske vejr ikke finde ud af :-(

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Jeg elsker når det regner - men det skal dælme regne ordentligt. Sådan har jeg det med alt vejr; også se, sol og torden.


    Bare vejret er seriøst omkring med hvad det vil, så er jeg tilfreds!


    Men det kan det danske vejr ikke finde ud af :-(

    Helt enig, hvis det skal være lortevejr, skal det sq ikke bare være en smule drypdryp. Værste jeg kan huske var i '99 da jeg boede i Sydney (var ikke hjemme under orkanen):


    1: total ærtesuppe tåge, tjek (<10 m)
    2: regn og masser af det, tjek
    3: Hagl så store som en knytnæve, tjek
    4: godt med blæst, tjek
    5: godt med torden, tjek


    boede i et hus der lå lidt nede i en skov MED risiko for at der gå ild i hele lortet, tjek ;)
    Værre endnu, huset havde bliktag, så det var en helvedes larm da det begyndte at hagle...


    Se DET er seriøst uvejr. :D


    får snart lyst til at flytte herfra igen bare få at få noget andet end stille gråvejr og en bette regn....


    Det bedste var dog de gange jeg var i Singapore i regntiden (januar/februar)... klokken nøjagtig 15:30, LUSH, så stod det ned i lårtykke stråler.... seriøst man kunne stille uret efter det :D


    DK er et kedeligt sted :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200